17 Ekim 2012 Çarşamba

Bulunmaz, Mustafa Demirkanlı hakkında savcıya şunları söyledi:

Şüpheli Mustafa Şükrü Demirkanlı, Tiyatro... Tiyatro... Dergisi Yayın Yönetmeni'dir. Şüpheli Mustafa Şükrü Demirkanlı, benim, kendisinin yayın politikasını beğenmemem nedeniyle, bana karşı husumet beslemektedir. Şüpheli Mustafa Şükrü Demirkanlı, 11 Ekim 2012 tarihinde, www.tiyatrodergisi.com.tr adlı İnternet sitesinde "H. HİLMİ BULUNMAZ'IN ADLİYE ZİYARETLERİ DEVAM EDİYOR..." başlığıyla yayınlamış olduğu yazıda, şahsıma HAKARET, İFTİRA, NEFRET ve YALAN beyanlarda bulunmuştur. Ben, dilekçemde, şahsıma karşı yapılan bu HAKARETLERİ ve YALAN beyanları, koyu, italik ve tırnak içerisinde açıkça belirttim. 

Anlatmış olduğum nedenlerden dolayı, bana HAKARET eden, şahsım hakkında YALAN beyanlarda bulunan, bana İFTİRA atan Mustafa Şükrü Demirkanlı'dan DAVACI ve ŞİKÂYETÇİ oluyorum.

(Kaynak: 16 Ekim 2012 Salı günkü Cumhuriyet Savcılığı İfade Tutanağı)