5 Ağustos 2012 Pazar

habervaktim.com'daki iki haberden elde ettiğimiz ilginç bir diyalog!

Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı - Üzerinde çok düşünüyorum.


Öldürülmüş Asker Annesi - Oğlum çok iyi bir çocuktu. 


Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı - İlk adım çok başarılıydı.


Öldürülmüş Asker Annesi - Kimsenin kalbini kırmazdı.


Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı - 181 kişiyle gidişimiz büyük bir başarıydı. 


Öldürülmüş Asker Annesi - Köyde kaç hane varsa herkesin elini öperdi.


Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı - İkinci adım olan madalyalarda bir geri dönüş henüz olamadı. 


Öldürülmüş Asker Annesi - Kimseye saygıda kusur etmezdi.


Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı - Bir taraftan güreşler başlıyor.


Öldürülmüş Asker Annesi - Kimseye abiden abladan aşağıya inmezdi.


Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı - Halterde büyük bir yıkıma uğradık. 


Öldürülmüş Asker Annesi - Bayramdan 10 gün sonra gelecekti.


Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı - Güreşte tekvandoda yine bireyselde boksta alabileceğimiz madalyalarla belki bu üzüntümüzü gidermiş oluruz diye düşünüyorum. 


Öldürülmüş Asker Annesi - Allah nasip etseydi askerliği bayramdan sonra bitecekti. 


Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı - Dışarıdan antrenöründen tutun da bazı adımlar atacağız. 


Öldürülmüş Asker Annesi - Son görüştüğümüzde Ramazan ayının başından bu yana oruç tuttuğunu ve alıştığını söylemişti.


Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı - Artık ilkokula kadar bu işi geliştirmek için hep birlikte yeni adımlar atacağız. 


(Kaynak: Gündemin en kritik sorularını cevapladı / 'Oğlum baskın olacağını söylemişti')