11 Temmuz 2012 Çarşamba

Demirkanlı, Büktel'e küfrederken, Büktel'in adlî üşengeçliğine sığınıyor!

ÖNEMLİ VE HAKLI BİR SORU:

MUHTEMEL BİR DURUŞMADA BELGE DEĞERİ TAŞIYACAK AŞAĞIDAKİ KÜFÜRLERİNİ MUSTAFA DEMİRKANLI, ACABA NİYE SİLİP ÖRTBAS ETTİ?


"Büktel, sen ne kadar korkak bir adamsın ve sen ne kadar yalanı ilke edinmiş bir adamsın ve sen Büktel ne kadar iftiracı bir adamsın. Adamsan karşıma çık, ne diyeceksen yüzüme söyle, bunu sana defalarca söyledim ve sen hepsinde kaçtın... Sadece yalan, iftira ile yaşamayı tercih ediyorsun. Eğer sen adamsan, karşıma çıkamıyorsan sıkıştığın yerde adımı kullanma! Bu takma isimlilerin sahibi tam bir orospu çocuğudur, bunları bana mal etmeye kalkan da kendi sıfatını kendine yakıştırsın ama Büktel bir daha belgesiz konuşmam deme, eğer utanma duygun varsa. Tekrar ediyorum, bu takma isimlileri yaratan Orrospu çocuğudur!!! Sakın bana küfrettin deme! Ben şerefsizlere küfrediyorum, o şerefsiz elini kaldırırsa, 'benim o derse' ben de evet o elini kaldırana küfrettim diyeceğim. Karşıma çıkmadan bu iftiralarla yaşamayı tercih ediyorsan bu ancak sana yakışır. Pis iftiracı, yalancı... Yüreğin ve kendine güvenin varsa karşıma çık pis iftiracı... Utanma duygusunu yitirmiş sahte yazar..."


KAYNAK: TIKLAYINIZ!


***


Ayrıca bakınız: 


TÜRKİYE CUMHURİYETİ İSTANBUL CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞI GENEL SORUŞTURMA BÜROSU İSTANBUL CUMHURİYET SAVCISI AHMET GÜRSES, MÜŞTEKİ HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ'IN ŞİKÂYETİ ÜZERİNE ŞÜPHELİ MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI HAKKINDA 11 NİSAN 2012 TARİHİNDE İŞLEMİŞ OLDUĞU HAKARET SUÇUNUN GERÇEKLİĞİNE KANAAT GETİREREK KAMU DAVASI İDDİANAMESİ HAZIRLAYIP İSTANBUL SULH CEZA MAHKEMESİ'NE GÖNDERDİ!