7 Haziran 2012 Perşembe

İstanbul Kültür Sanat Vakfı ve Fransız Kültür Merkezi işbirliğiyle imâl edilmiş ve Fransız tiyatro eleştirmeni Jean-Pierre Thibaudat tarafından kurulmuş tezgâhın dibinden ayrılamadığı için emekçi halka hâlâ Fransız kalan tiyatro eleştirmeni LİNÇÇİ Yaşam Kaya, saçmalama hakkını sonuna kadar kullanmaktan çok hoşlanıyor!

Yaşam Kaya - Biraz daha şarap..

Hilmi Bulunmaz - LİNÇÇİ Yaşam Kaya Türkiye Tiyatrosu'na musallat olduktan sonra, Türkiye Tiyatrosu'nun hâli daha harap!


***

Ayrıca bakınız:

Tiyatro yazarı Melih Anık, LİNÇÇİ Yaşam Kaya'nın da adını verdi!


FRANSIZ tarihçi ve oyun yazarı Alain Decaux'nun kendi beyniyle düşünüp, kendi eliyle yazdığı ve koşullar değiştiğinde yasakladığı "Rosenbergler Ölmemeli" oyununu, FRANSIZ tarihçi ve oyun yazarı Alain Decaux'nun iradesini ipine bile takmayarak sahneleyen Balıkçı Kazmacıbaşı Korsan Orhan Alkaya'yı zerre kadar olsun eleştirme cesareti gösteremeyen LİNÇÇİ tiyatro eleştirmeni Yaşam Kaya, emekçi halkın yakıcı sorunlarına FRANSIZ kalan bir fani olduğu için, İSTANBUL KÜLTÜR SANAT VAKFI - FRANSIZ KÜLTÜR MERKEZİ işbirliğiyle pişmiş aşa su katmaktan başka herhangi bir işe yaramayan Jean-Pierre Thibaudat adlı FRANSIZ tiyatro eleştirmeninin dizi dibinde, onun gölgesi altında halka karşıt tiyatro eleştirileri yöntemleriyle zırhlanırken, kendisinin de içinde bulunduğu zavallı tiyatro eleştirmenlerinin adını açıkça verme yürekliliği gösteren tiyatro yazarı Melih Anık'ı sözüm ona eleştirip aşağılarken, bu yiğit tiyatro eleştirmeninin adını verme cesaretinden yoksun olduğunu bir kez daha, hiç tartışılmayacak bir biçimde net olarak göstermiş oldu!


Tiyatro yazarı Melih Anık, LİNÇÇİ TEB'in LİNÇÇİ Başkanı Üstün Akmen'in marifetlerini bir bir dile getirip, LİNÇÇİ Üstün Akmen'in çürümüş ipliğini namuslu, onurlu, şerefli okurların dikkatine sundu!