27 Haziran 2012 Çarşamba

Kapitalizmin ilelebet muhafaza ve müdafaa edilmesi için yayın yapan yeşil sermaye temsilcisi www.habervaktim.com, kapitalizmin ilelebet muhafaza ve müdafaa edilmesi için yayın yapan pembe sermaye temsilcisi Taraf Gazetesi'ne iyice yüklenmeye başladı!

Sanki azınlık gazetesi


Dindar gençlik” söylemi nedeniyle Başbakan Erdoğan’a küstahça saldıran Taraf adlı gazete yine şaşırtmadı…


Son dönemlerde yaptığı yayınlarla azınlık gazetelerini aratmayan Taraf, şimdi de “milli hassasiyete” taktı.

“Dindar bir gençlik yetiştirmek istiyoruz” diyen Başbakan Erdoğan'a yönelik linç kampanyası başlatan, cenin katliamı yapan kürtajcılarla bir olup ahlaksız ilişkileri savunan Taraf'ın dini ve milli değerlere olan alerjisi devam ediyor.

“Ensest ve hayvanlarla ilişkiyi” savunan, “Yaşlı kadınlardan hoşlanıyorum” diyen Ahmet Altan'ın başında bulunduğu gazete, “Ermenilerden özür diliyorum” kampanyasına katılan sözde aydınları eleştiren kitaba sahip çıkan Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer'i hedef aldı.

Bakanlığın “Milli refleksle yapılmış mizah” yorumunu aklınca alaya alan Taraf, “Nefret bizim milli refleksimiz” manşetini attı.

Böylece “PKK tezleri doğrultusunda yayıncılık yapmakla” eleştirilen Taraf, yine şaşırtmamış oldu.

(Kaynak: HABER VAKTİM)