2 Haziran 2012 Cumartesi

Cemal Bulunmaz, Rusya'da bulunduğu için yayınımız aksıyor!

ve ben
oğluma bağırdım bahçeden
koş
gel
su akmasın boşuna
ölüyorum galiba
bu suyu al 
çiçekleri sula

oğlum hortumu aldı
çiçekleri suladı

ve ben
kendimde değildim artık
oğlum sırtlandı beni
götürdü işçilerin 
son soluğunu verdiği hastaneye
öleceksen
eğer böyle erken
sen de işçilerin öldüğü hastanede öl
dedi

oğlum hortumu aldı
çiçekleri suladı

Şiirin tamamını okumak için tıklayınız: elimde hortum çiçekleri suluyordum

***

Hemen hemen her konuda en büyük yardımcım olan oğlum Cemal Bulunmaz, 30 Mayıs 2012 Çarşamba günü sabahından bu yana Rusya'da bulunduğu için, yayınımız sürekli olarak aksamaya başladı. Bu durum nedeniyle okurlarımızdan son derecede özür dileriz!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz

***

Ayrıca bakınız: