24 Nisan 2012 Salı

Savcı Vurucu, Bulunmaz'ın şikâyetini ciddiye alıp işleme koydu!

Hilmi Bulunmaz, Kenya'nın Mombasa kentindeki zenci yoldaşlarıyla Hint Okyanusu kıyısında derin derin sohbet ediyor. (Fotoğraf: Fikriye Bulunmaz)



T.C.
İSTANBUL
CUMHURİYET SAVCILIĞI


Soruşturma No: 2012/57465


İFADE TUTANAĞI


Müşteki HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ, MEHMET CEMALETTİN Oğlu NEBAHAT'den olma, 10/07/1955 doğumlu, İSTANBUL ili, FATİH ilçesi, HIRKA-İ ŞERİF köy/mahallesi, 54 cilt, 3489 aile sıra no, 18 sıra no'da nüfusa kayıtlı, evli, ilkokul mezunu, Ali Baba Türbe Sokak Onur Han No: 13/8-9 Fatih / İSTANBUL ikamet eder olduğunu söyledi. 0532 642 88 57


Müşteki-mağdura CMK'nun 234 maddesinde belirtilen delillerin toplanmasını isteme, soruşturmanın gizlilik ve amacını bozmamak koşuluyla Cumhuriyet Savcısı'ndan belge örneği isteme, vekili yoksa Baro tarafından kendisine bir avukat görevlendirilmesini isteme, 153. maddeye uygun olmak koşuluyla vekili aracılığıyla soruşturma belgelerini ve el konulan ve muhafazaya alınan eşyayı inceleme, Cumhuriyet Savcısı'nın kovuşturmaya yer olmadığı yönündeki kararına kanunda yazılı usule göre itiraz hakkını kullanma haklarıyla CMK 235. Maddesi'nde açıklanan müşteki-mağdur veya vekilinin dilekçelerinde veya tutanağa geçirilmiş olan beyanlarında belirttikleri adreslerin tebligata esas alınacağı, bu adrese çıkarılan çağrıya rağmen gelmeyen kimseye yeniden tebligatın bulunulmayacağı, belirtilen adresin yanlışlığı, eksikliği veya adres değişikliğinin bildirilmemesi nedeniyle tebligat yapılamaması hâllerinde adres araştırılmasının gerekmeyeceği hususlarıyla hukukî sonuçları anlatıldı. Vekil istemediğini, kendi beyanını kendisinin vereceğini belirtmekle,


ŞİKÂYET VE DELİLLERİ SORULDU: "Cumhuriyet Başsavcılığı'nıza vermiş olduğum şikâyet dilekçesi doğrudur. Aynen tekrar ederim. Altındaki imza bana aittir. Şüpheli Mustafa Şükrü Demirkanlı isimli şahısı aynı sektörde, yani tiyatro işiyle uğraşmamızdan dolayı tanırım. Yaptığımız işle ilgili olarak çıkar çelişkisinden dolayı şüpheli bana husumet beslemektedir. Kendisi Tiyatro... Tiyatro... Dergisi isimli bir dergi yayınlamakta ve www.tiyatrodergisi.com.tr isimli bir İnternet sitesinin yöneticisidir. Şüpheli, bahsettiğim İnternet sitesinden daha önce bana hakaret etmişti. Ben, bu konularla ilgili olarak daha önce Cumhuriyet Başsavcılığı'nıza şikâyetlerde bulundum. En son şikâyetime ilişkin soruşturma numaram 2012/40647'dir. 24/04/2012 günü benim arkadaşım olan Coşkun Büktel'in facebook isimli paylaşım sitesinde bulunan profiline şüphelinin benim hakkımda hakaret ve iftira içeren paylaşımlar yayınladığını gördüm. Ben, bu paylaşımlara ilişkin çıktıları dilekçem ekinde sunuyorum. Bu çıktılarda siteye ve paylaşımlara ait bütün bilgiler mevcuttur.


Bu nedenlerden dolayı herkesin görebileceği bir yerde bana hakaret eden, bana iftira eden Mustafa Şükrü Demirkanlı isimli şahıstan şikâyetçi ve davacıyım."


Suçlamalarla ilgili olarak CMK'nun değişik 253. Maddesi'nde belirtilen uzlaşma hükmünün mahiyeti, niteliği, hukuki sonuçları hatırlatılıp soruldu. "Uzlaşmak istemiyorum. Karşı tarafın uzlaşmasını da kabul etmiyorum." dedi. Beyanı okundu, imzası alındı. 24/04/2012


Cüneyt Gülabi Vurucu  Oğuzhan Gürüf  Hüseyin Hilmi Bulunmaz
38213                                   Zabıt Kâtibi          Müşteki
Cumhuriyet Savcısı


***


Ayrıca bakınız: Hilmi Bulunmaz, LİNÇÇİ Mustafa Demirkanlı'yı 4. kez şikâyet etti!