21 Mart 2012 Çarşamba

Hilmi Bulunmaz, Mustafa Demirkanlı'nın yakasını asla bırakmıyor!

T.C.
İSTANBUL
CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞI

Soruşturma No: 2011/76504

İFADE TUTANAĞI

Müşteki HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ, MEHMET CEMALETTİN oğlu NEBAHAT'den olma 10/07/1955 doğumlu, İSTANBUL ili, FATİH ilçesi, HIRKA-İ ŞERİF köy/mahallesi, 54 cilt, 3489 aile sıra no, 18 sıra no'da nüfusa kayıtlı, evli, ilkokul mezunu Ali Baba Türbe Sk. Onur Han N: 13/8-9 Çemberlitaş Eminönü / İstanbul ikamet eder olduğunu söyledi. Cep: 0532 642 88 57

SORULDU: Şikâyet dilekçesi ve eki dosya bana aittir. Söz konusu dilekçe ile Mustafa Şükrü Demirkanlı'nın internet ortamında bana hakaret içeren yazılarından dolayı şikayetçi oldum.

17.03.2008 tarihinde İstanbul 3. Sulh Hukuk Mahkemesi vasıtasıyla tiyatrodergisi.com.tr İnternet adresindeki, şüpheli tarafından yazılmış 10 sayfalık yazı, tiyatrom.com adresli İnternet sitesindeki 5 sayfalık yazı, yine tiyatrodergisi.com.tr uzantılı İnternet sayfasındaki 3 sayfalık yazı, yine aynı sitede yer alan 3 sayfalık olan başka bir yazı, aynı sitede yer alan Mustafa Şükrü Demirkanlı tarafından yazılmış 4 sayfalık yazı, sitede "Layığını Bulmak" başlıklı 12 sayfalık yazı, aynı sitede "H. Hilmi Bulunmaz ve Coşkun Büktel" başlıklı 3 sayfalık yazı, "Ah Büktel, Vah Büktel" başlıklı 6 sayfalık yazı, "H. Hilmi Bulunmaz ve Coşkun Büktel 1" başlıklı 5 sayfalık yazı, "Tiyatro Sitelerine Tehdit ve Saldırı" başlıklı 3 sayfalık yazı, "Düzeysiz Yayıncılığa Yönelik Zorunlu ve Son Açıklama" başlıklı 3 sayfalık yazı, "Ah Büktel, Vah Büktel" başlıklı 2 sayfalık yazı, "İnternet Kirliliği Hakaretler ve Gerçekler" başlıklı 3 sayfalık yazı, "Büktel'in Saçmalıkları" başlıklı 3 sayfalık yazı, "Coşkun Büktel'i Tanıyalım" başlıklı 2 sayfalık yazı, "Coşkun Büktel'i Anlamak" başlıklı 3 sayfalık yazı, "Artık Sıkıntı Vermeye Başladın..." başlıklı 3 sayfalık yazı, "Hay Allah" başlıklı 2 sayfalık yazı, "Kurnaz Kamikaze" başlıklı 11 sayfalık yazı dosyasının ekinde bulunmaktadır. Bu yazılarla tarafıma hakaret edilmiştir. Bu tespiti, İstanbul 3. Sulh Hukuk Hakimliği'ne 17.03.2008 tarihinde yaptırdıktan sonra, amacım yargıya taşımaktı. Ancak, şüphelinin daha da alt bir seviyeye inmeyeceği kanatiyle bunları şikâyet konusu yapmadım.

04/072011 tarihinde İstanbul 8. Noterliği vasıtasıyla şüpheliden İnternet ortamında bulunan aleyhime olan yazıları kaldırması için ihtarname gönderdim.

Şikâyet dilekçemin ekinde bulunan "Delil 3" başlıklı bölümde www.geocities.com İnternet adresinde Burak Caney ismiyle yazılan yazılar da bana hakaret içermektedir. Burak Caney ismiyle yazan kişinin hakkında şikâyetçi olduğum Mustafa Şükrü Demirkanlı olduğunu düşünüyorum. Buna dair bir delilim yoktur. Söz konusu İnternet sitesi de yaklaşık 3 yıl önce kapandı. Hâlen de faaliyet göstermemektedir.

Dosyanın ekinde "Delil 4" yazılı bölümde şüpheli tarafından yazılmış ve bana hakaret içeren yazılan bulunmaktadır. Levent Çağlayan tarafından yazılmış "Taksim'de Biri Günah Çıkarıyor" başlıklı yazı yaklaşık 1 yıl önce yazılmıştı. Ben de, böyle bir yazı olduğunu Haziran 2011 tarihinde farkına vardım. Levent Çağlayan'ı tanımıyorum. Levent Çağlayan hakkında ve sitenin sahibi şüpheli hakkında şikâyetçiyim.

Yine "Hüseyin Hilmi Bulunmaz Dosyasında Dikkat Çekici Belgeler" başlıklı 2 sayfalık yazıda da bana hakaret içeren sözler bulunmaktadır. Bu yazıyı, 16.03.2011 tarihinde çıkarttım. Yine, "Kiminle Karşı Karşıyayız" başlıklı 2 sayfalık yazı, "Hilmi Bulunmaz Hakarette Hız Kesmiyor" başlıklı 8 sayfalık yazı ve "Sansürle Suçlanan..." başlıklı 6 sayfalık yazıda bana hakaret içeren unsurlar yer almaktadır.

"Delil 5" yazılı bölümde "Çağrı" başlıklı 2 sayfalık bir metinle bana hakaret edildi. Bu metin, hatırladığım kadarıyla 2009 Nisan veya Mayıs ayında Tiyatro... Tiyatro... Dergisi'nde ve şüpheliye ait İnternet sitesinde o tarihte yer aldı. Bundan dolayı da şikâyetçiyim.

"Delil 7" ve "Delil 8" yazılı bölümde 2 adet tutanak bulunmaktadır. Bunlardan 1 tanesi rahatsız olduğuma dairdir. Bir tanesi de, Fransa ülkesinde paramı çaldırdığıma ilişkindir. Şüphelinin sürekli bana yönelik sürdürdüğü KARALAMA KAMPANYASInın sonucunda meydana gelen dikkat dağılmasına ilişkindir.

"Delil 9" yazılı bölümde ise, bir kısmı benim tarafımdan yazılmış, diğeri ise Radikal Gazetesi'nin 25.11.2010 tarihli nüshasında yayınlanan "Entelektüel Lincin Kavram ve İçeriğine Dair Bilimsel Analizler"dir. Bununla, şüphelinin bana "ENTELEKTÜEL BİR LİNÇ" içerisinde olduğunu ifade etmeye çalışıyorum. Bütün bu sebeplerden dolayı, şüpheli hakkında şikâyetçiyim. Ayrıca 3 sayfadan ibaret yazılı beyanım da vardır. Onu da ibraz ediyorum." dedi. (Alındı, dosyasına kondu.)

Hakaret suçunun uzlaşma kapsamında olması nedeniyle, CMK'nun 253. maddesi uyarınca soruldu. "UZLAŞMAYI KABUL ETMİYORUM" dedi.

Tutanak okundu, birlikte imza altına alındı. 06.03.2012

*** 

Hilmi Bulunmaz'ın notu: Yukarıdaki savcılık ifade tutanağındaki bazı ifadeler, yanlış anlamalara neden teşkil edebilecek içerikler taşıyor. Adliye ortamının yoğunluğu, benim davalarımın çokluğu, yurtdışı gezilerimin sıklığı nedeniyle, altına imza attığım bu ifade metnindeki bazı içerik durumlarını, mahkeme sürecinde düzelteceğim. Örnekse, "Levent Çağlayan'ı tanımıyorum" değil, "Levent Çağlayan'ı tanıyorum" ifadesinin altına imza atmalıydım.