6 Ocak 2012 Cuma

"Theope" oyunu yazarı Coşkun Büktel, İ. Rahmi Dilligil'in "Devlet Tiyatroları Genel Müdürüydüm" kitabına dikkat çeken Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz'ın kitap okuma notlarına dikkat çekiyor!



RAHMİ DİLLİGİL'İN "DEVLET TİYATROLARI GENEL MÜDÜRÜYDÜM" ADLI KİTABINDAN BİR ALINTI:



    Hilmi Bulunmaz, Rahmi Dilligil'in kitabını okuyor.

 
(...) "Bursa'da bir süre önce bir gazeteci tiyatro personeline telefon ederek ve giderek şu soruları yöneltiyor:


'Sizi polise verebilirim, tutuklatabilirim, ben yalnız değilim, arkamda sermaye ve basın var!'


Konuştuklarından Atif Kahveci ve Emin Gümüşkaya (CB'NİN NOTU: Gümüşkaya, Bursa DT eski müdürü ve "Çocuklar Duymasın"ın Seyyar Tayyar'ı olarak tanınan oyuncudur) ve v.s. anlattı bana şu anda cezaevindeler onlar da. Bu kişiye demişler ki:


'Başka kapıya git, senin istediğini yapmayacağız!'


Neydi Mustafa Demirkanlı'nın istediği?:


'Bana Dilligil hakkında ve Bakan hakkında bir şeyler ver, seni kurtarayım!'


Aynı şeyleri daha önce de Ankara'da Mine Acar ve Ferdi Merter'e söylemişti; belki başka kişilere de!"


KAYNAKhttp://www.tiyatroyun.blogspot.com/2012/01/gorseli-buyutmek-icin-uzerine-tklaynz.html 


(CB'NİN NOTU: Dilligil'in Mustafa hakkındaki bu tanıklığına inanıyorum. Beni savcılığa şikayet etmiş olan Mustafa Demirkanlı, beni kışkırtmak ve kendisinin Hilmi'ye yaptığı gibi, benim de kendisine "ana avrat" küfretmemi sağlamak için, facebook sayfalarımda bana da benzer biçimde defalarca "Bir daha küfretmeyeceğine söz ver, affedeyim!" diyerek bana da davasını geri çekmek teklifinde bulunmuş, benden de her defasında "geri çekersen namertsin!" cevabını almıştı. Ben boşuna demiyorum: Mustafa Demirkanlı'yı midesi kaldırabilen, Demirkanlı'dan iğrenmeyebilen herkesten tüm samimiyetimle iğreniyorum.


BAKINIZ: http://www.coskunbuktel.com/linkdemirkanliyalanlari.htm)