6 Ocak 2012 Cuma

Bulunmaz Tiyatro Genel Sanat Yönetmeni Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz, LİNÇ KAMPANYASI ana sponsorlarından Tiyatro... Tiyatro... Dergisi kurucusu, yöneticisi ve "McCarthy Çocuğu" Sayın LİNÇÇİ Mustafa Şükrü Demirkanlı'nın dilinin, elinin nerelere dek uzandığını anlamak için önemli bir belge olan "Devlet Tiyatroları Genel Müdürüydüm" kitabını ağır ağır okuyor!

Görseli büyütmek için üzerine tıklayınız!



Devlet Tiyatroları eski Genel Müdürü İ. Rahmi Dilligil'in kaleme aldığı "Devlet Tiyatroları Genel Müdürüydüm" adlı kitaptan bir alıntı:


"Bursa'da bir süre önce bir gazeteci tiyatro personeline telefon ederek ve giderek şu soruları yöneltiyor:


'Sizi polise verebilirim, tutuklatabilirim, ben yalnız değilim, arkamda sermaye ve basın var!'


Konuştuklarından Atif Kahveci ve Emin Gümüşkaya ve v.s. anlattı bana şu anda cezaevindeler onlar da. Bu kişiye demişler ki: 


'Başka kapıya git, senin istediğini yapmayacağız!'


Neydi Mustafa Demirkanlı'nın istediği?:


'Bana Dilligil hakkında ve Bakan hakkında bir şeyler ver, seni kurtarayım!'


Aynı şeyleri daha önce de Ankara'da Mine Acar ve Ferdi Merter'e söylemişti; belki başka kişilere de!"