29 Ocak 2012 Pazar

30 Mart - 8 Nisan 2012 tarihlerinde Kenya'da bulunacağım için, alçak dergicilerden, LİNÇÇİ yayıncılardan, Kültür Bakanlığı çanağı yalayan tiyatro patronlarından, maymun kılıklı göt yalayıcılarından, namussuz yazarlardan, onursuz profesörlerden, orospu çocuklarından, pezevenklerden, puşt avukatlardan, şerefsiz yönetmenlerden, YAVŞAK oyunculardan özel bir isteğim var: Kenya'da bulunacağım zamana denk gelebilecek biçimde bana noter onaylı ihtarname göndermeyiniz, benim hakkımda savcılığa suç duyurusunda bulunmayınız ve tabii ki, savcıları kafaya alarak "Kamu Davası" açtırma dangalaklığında bulunmayınız! (Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz)

Ben, işim ve merakım gereği, sürekli olarak yurtdışına çıkmayı kendine "meslek edinmiş" biriyim. Bana gönderilen noter onaylı ihtarnameler, beni savcılığa şikâyet etmeler, benim hakkımda "Kamu Davası" açtırmalar ve beni mahkemeye vermeler nedeniyle, ben, son birkaç yıldır, yılda en fazla on ülkeye gidebiliyorum. Benim en doğal hakkım olan seyahat etme özgürlüğümü kısıtlayan kişi ve kuruluşların saldırıları sonucu, zaman zaman ruh sağlığımın bozulma aşamasına dahi geliyorum. Bu nedenle, yukarıda niteliklerini yazdığım kişilerden özel bir ricam var; beni, bir araya gelip, yani örgütlü olarak mahkûm ettirmeye çalışın. Malûmunuz, bir elin nesi var 2200 elin müthiş bir sesi var! (Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz)