30 Kasım 2011 Çarşamba

TAKSAV festivalinin düzeysizliğini görmek için mutlaka tıklayınız!

TAKSAV'ın düzeysiz organizasyonunu görmek için, lütfen, TIKLAYINIZ!


Yukarıdaki linki tıkladıktan sonra, üşenmeyip, bir de geçen yıllardaki TAKSAV organizyonlarını incelediğinizde, derhal göreceğiniz gibi, TAKSAV, 12 Mart Faşizmi Kültür Bakanı Talât Sait Halman'a "Emek Ödülü" verdikten bu yana, hızla, hem de şimşek hızıyla değer yitiriyor.

Ben, TAKSAV'ın, 12 Mart Faşizmi Kültür Bakanı Talât Sait Halman'a ödül verdiği an, derhal bu durumu protesto etmiş ve bir muhalefet örgütlemeye çalışmıştım. Böyle bir mücadele vermeye başlar başlamaz, benim başıma gelenlerin pişmiş tavuğun başına gelenlerden daha fazla olduğunu hemen anlamakta gecikmedim. TAKSAV'ın çöplüğünden çöplenen kişi ve kuruluşların hışmına uğramakla kalmadım ve üstüne üstlük LİNÇ KAMPANYASI ile de "ödüllendirildim"...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz