5 Kasım 2011 Cumartesi

Benim, halkımın, tüyü bitmemiş yetimin vergileriyle beslenen Lemi Bilgin'in reklâmlarla beslediği LİNÇÇİ Tiyatro... Tiyatro... zamanında yayınlanmıyor

Bugün, 4 Kasım 2011 Cuma... Saat 13.00... Bugün, Türkiye'deki en kalabalık cadde İstiklâl Caddesi'nde bulunan MEPHISTO Kitabevi'nin yetkilisini 249 06 96 numaralı telefondan arayıp, LİNÇ KAMPANYASI ana sponsorlarından Tiyatro... Tiyatro... Dergisi'nin çıkıp çıkmadığını test etmek için, yine bir görüşme yaptım:

- Merhaba, iyi günler. Ben, Hilmi Bulunmaz.

- Ha, merhaba, buyurun Hilmi Bey.

- Tiyatro... Tiyatro... Dergisi'nin Kasım 2011 tarihli sayısı geldi mi?

- Bir saniye bekleteceğim...

- Hay hay...

- Maalesef gelmemiş Hilmi Bey.

- Kusura bakmayın zamanınızı aldım. İyi günler...

- Estağfurullah, iyi günler...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz


***


Ayrıca bakınız:

Hilmi Bulunmaz, LİNÇÇİ Tiyatro... Tiyatro... Dergisi'ni inatla izliyor!

Benim, halkımın, tüyü bitmemiş yetimin vergileriyle beslenen Kültür Bakanlığı'ndan reklâm alan tiyatro dergileri, asla tam zamanında yayınlanmıyorlar!