4 Kasım 2011 Cuma

Benim, halkımın, tüyü bitmemiş yetimin vergileriyle beslenen Kültür Bakanlığı'ndan reklâm alan tiyatro dergileri, asla tam zamanında yayınlanmıyorlar!

Aşağıda e-posta yazışmasını okuyacağınız iletişimden sonra, MEPHISTO Kitabevi yetkilisi Ebru Aydın Yücel'le (LİNÇ KAMPANYASI ana sponsorlarından Tiyatro... Tiyatro... Dergisi hakkında) çok kısa bir telefon görüşmesi yaptık:

Bulunmaz - İyi akşamlar.

Yücel - Buyurun, iyi akşamlar.

Bulunmaz - Ben Hilmi Bulunmaz. Size dün gönderdiğim e-postayla ilgilenip bugün bir yanıt yazmış olduğunuz için teşekkür ederim.

Yücel - Rica ederim.

Bulunmaz - e-postada yazmış olduğunuz gibi, tüm tiyatro dergilerinin Kasım 2011 sayıları var mı? Örnekse, Tiyatro... Tiyatro... Dergisi'nin Kasım 2011 sayısı size geldi mi?

Yücel - Sizi bir saniye bekletebilir miyim? İyice emin olmak için, kitap bölümüne sorup size yanıt vereceğim.

Bulunmaz - Hay hay...

Yücel - Alo...

Bulunmaz - Efendim?

Yücel - Maalesef, Tiyatro... Tiyatro... Dergisi'nin Kasım 2011 sayısı henüz gelmemiş. Ekim 2011 tarihli sayısı var.

Bulunmaz - Teşekkür ederim. Dergi geldiğinde bana bir e-posta atarsanız yada bir telefon ederseniz sevinirim.


***


-----Original Message-----
From: Hilmi Bulunmaz [mailto:tiyatroyun@gmail.com]
Sent: Tuesday, November 01, 2011 5:58 PM
To: Mephisto Kitabevi
Subject: Mesaj Konu: Mephisto Kitabevi


Sayın MEPHISTO Kitabevi Yetkilisi,

Tiyatro... Tiyatro... Dergisi size geldiğinde, bana bir e-posta
atabilirseniz, ben de, sizden bu dergiyi satın almak için, size bir "adam"
yollayabilirim. Ayrıca, TEB OYUN, SAHNE ve Yeni Tiyatro dergilerini de, size
geldiği zaman bana haber verirseniz çok sevinirim.

Hilmi Bulunmaz


***


Ebru Aydın Yücel ebruaydinyucel@mephisto.com.tr Kime: bana
ayrıntılar 17:31 (28 dakika önce)
Merhaba,

İstediğiniz dergilerin bazıları aylık düzenli olarak çıkmıyor. Dolayısıyla
takibini yapmak kolay değil ama aylık yayınlar için hatırlatma yapmaya
çalışcağız. Siz de mail yoluyla bize dergilerin gelip gelmediğini
sorabilirsiniz. Sanırım bu daha sağlıklı olacaktır.

Yeni Tiyatro dergisi - Aylık
Sahne Dergisi - İki ayda bir
TEB Oyun Dergisi- Mevsimlik ( Üç ayda bir)
Tiyatro- Aylık

Şu anda tüm dergiler elimizde var...

Mutlu günler dileriz.

Ebru Aydın Yücel
Mephisto Kitabevi- İnternet Mağazası
0212 249 06 87 Dahili 12