14 Eylül 2011 Çarşamba

Zaman Gazetesi'ne Sinan Çetin reklâmcılığı gayet yakışmış!


İşte Zaman'ın yeni reklam filminin kamera arkasından ilk görüntüler


Zaman Gazetesi'nin yeni reklam filminde, ünlü reklamcı Serdar Erener ve ünlü yönetmen Sinan Çetin bir araya geldi. "Bir gazete ne yaparsa 1 milyon tirajı olur?" sorusunun cevabının ekrana taşındığı reklam filminde gerçek Zaman dağıtıcıları rol aldı.

Zaman Gazetesi'nin sonbahar abone kampanyası kapsamında hazırlanan yeni reklam filmi bu hafta yayına giriyor. Alametifarika tarafından hazırlanan yeni kampanyada "Bir gazete ne yaparsa 1 milyon tirajı olur?" sorusunun cevabı ekrana taşınıyor.

1 gazete ne yapsa bir milyon okuru olur?

İyi gazete okurlarının ayağına gelir konseptiyle hazırlanan reklam filminde, gerçek Zaman dağıtıcıları rol aldı. Çekimler yaklaşık 2 gün sürdü.

Yönetmenliğini Sinan Çetin'in üstlendiği yeni reklam filminde gün ağarmadan yola çıkıp, gazetelerini yaklaşık 1 milyon okura ulaştıran Zaman dağıtıcılarının gerçek hikayesi anlatılıyor.

Yönetmen Sinan Çetin, "Bu insanlar her gün sabah 4'te yola çıkıyor, diğer gazeteler okuru ayağına beklerken onlar yaz kış, dağ bayır demeden gazetelerini okurun ayağına götürüyor, başlı başına çok güçlü bir hikâye. Bize düşen bunu tüm doğallığıyla ekrana taşımaktı" dedi.

Merakla beklenen reklam filmi bu hafta yayına girecek.

REKLAM FİLMİNİN KÜNYESİ

Reklamın Başlığı: İyilik zamanı
Reklamveren Temsilcisi : Yakup Şimşek, Haydar Durusoy, Sedat Dil
Reklam Ajansı: Alametifarika
Kreatif ekip: Emrah Karpuzcu, Kenan Ünsal, Ozan Özüm Özbey, Özgür Öztürk, Seden Padır, Orçin Uzun,Taner Ardalı, Erkul Yazgan, Zeynep Ordu, Sertuğ Alptekin, Berkay Tahmaz.
Medya Ajansı: Cereyan Medya
Yönetmen: Sinan çetin
Prodüksiyon Şirketi: Plato Film
Postproduksiyon Şirketi: Postofis
Müzik: Jingle House
Kullanılan Mecralar: TV, outdoor, internet, sinema.

(Kaynak: Zaman)