Yukarıdaki fotoğrafın içeriğinin "anlamsız" olması, hızla işime giderken, bir yandan bu fotoğrafı çekip, diğer yandan da bir Avustralya / Melbourne kentinden gelmiş bir turiste "Blue House Hotel / Mavi Ev Otel"i tarif etme zorunluluğu içerisinde olmamdı. Afiş, H&M adlı giysi firmasına aittir.
Türkiye, çok garip bir ülke... Bu ülkedeki tiyatrocular, tiyatronun çıkarlarını değil, kendi çıkarlarını koruma peşindeler. Örnekse, LİNÇ KAMPANYASI ana sponsorlarından LİNÇÇİ Tiyatro... Tiyatro... Dergisi, gücünü, tiyatronun halka sevdirilmesi için değil, Türkiye Cumhuriyeti Kültür ve Turizm Bakanı AKP'li Ertuğrul Günay'a bağlı, bağımlı ve onun emrinde çalışan Devlet Tiyatroları Genel Müdürü Lemi Bilgin'den alacağı avuç dolusu reklâm parası (avanta, bahşiş, diş kirası, iane, iaşe, sadaka, sus payı) elde etmek için kullanıyor. Bunun karşılığında da, Devlet Tiyatroları Genel Müdürü Lemi Bilgin'in, tiyatro çıkarlarına aykırı olarak yaptığı uygulamaları görmezden gelmekle birlikte, bu aykırılıkları görenleri de LİNÇ KAMPANYASI düzenleyerek, âdeta LİNÇ etmek istiyor.
Türkiye Cumhuriyeti Kültür ve Turizm Bakanı AKP'li Ertuğrul Günay'ın inisiyatifinde bulunan Devlet Tiyatroları İstanbul Devlet Tiyatrosu reklâm kuleleri, ne yazık ki, İstanbul Devlet Tiyatrosu'nun oyun afişleriyle süslenmekten çok, ticarî kuruluşların tiyatro dışı afişleriyle süsleniyor. Bu konunun ortaya çıkarıcısı ve bu konunun sürekli takipçisi Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz, LİNÇÇİ Mustafa Şükrü Demirkanlı'nın yönettiği LİNÇ KAMPANYASI ana sponsoru LİNÇÇİ Tiyatro... Tiyatro... Dergisi tarafından sürekli olarak âdeta taciz ediliyor.
Tabii ki biz, bu yapılanları, ne LİNÇÇİ Mustafa Şükrü Demirkanlı'nın, ne Lemi Bilgin'in ve ne de AKP'li Ertuğrul Günay'ın yanına kâr olarak bırakmayı asla düşünmediğimiz gibi, bu konuda, yeterli belge elde edersek, saydığımız kişileri mahkemeye vereceğiz.
Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz