19 Ağustos 2011 Cuma

benim ağzım küçük ve benim ağzım bilmiyor türkçe












sizin kollarınızı sıkan güneş renkli altınlar
bizim kara toprağımızdan çıkar
ve
biz aç kalırken güneş renkli altınların içinde
siz tıka basa doldurursunuz güneşi midenize

benim ağzım küçük
ve
benim ağzım bilmiyor türkçe

sizin renginiz benzemiyor güneşe
bizim kara toprağımızdaki altına benzemiyor
sizin soluk renkli düşleriniz ertelenir cennete

benim ağzım küçük
ve
benim ağzım bilmiyor türkçe

siz silah alıp silah satmayın
siz savaşıp birbirinizi asmayın
siz bizim kara toprağımızdakileri çalmayın
siz güneş renkli altınları kollarınıza takmayın
ve
ne olursunuz
allah'ınızı severseniz eğer
yalvarırım size
bize yardım ediyormuş gibi yapmayın

benim ağzım küçük
ve
benim ağzım bilmiyor türkçe

hilmi bulunmaz
on dokuz ağustos iki bin on bir