18 Şubat 2011 Cuma

Bulunmaz LİNÇÇİ Prof. Nurhan Tekerek'in şikâyeti üzerine yargılanıyor


T.C.
İSTANBUL
9. ASLİYE CEZA MAHKEMESİ

DURUŞMA TUTANAĞI

DOSYA NO: 2010/445

DURUŞMA TARİHİ: 10/02/2011
CELSE NO: 1

HAKİM: AHMET DUYMAZ 25174

CUMHURİYET SAVCISI: ALİ GÜNGÖR 34256
KATİP: GAMZE KIRAN 128143

Belli gün ve saatte celse açıldı.


Sanık geldi, başka gelen olmadı.


Açık duruşmaya devam olundu.


Sanık HİLMİ BULUNMAZ: Mehmet CEMALETTİN ve NEBAHAT oğlu Çubuklu 10.07.1955 doğumlu İstanbul Fatih Hırka-i Şerif Mahallesi nüfus kayıtlı: Çetinkaya Sokak No.14 / 1-2 Cankurtaran Mahallesi Eminönü İSTANBUL adresinde ikamet eder. Evli, 2 çocuklu, ilkokul mezunu, kuyumculuk ve tiyatroculuk yapar. Tel: 0212 513 47 32-33 nolu teli kullanır. Aylık kazanç: 3000 TL kazanır.


Hakları okundu, olay anlatıldı, soruldu.


CMK 147. Maddesi gereği, sanığa yüklenen suç anlatıldı.


Müdafi seçme hakları olduğu, müdafiinin ifade ve sorgusunda hazır bulunabileceği, müdafi seçecek durumda olmadığı ve müdafiinin yardımından faydalanmak istediği taktirde, kendilerine baro tarafından müdafii atanabileceği hatırlatıldı.


Susma hakkı hatırlatılarak şüpheden kurtulmak için somut delillerin toplanmasını isteyebileceği ve lehine olan hususları ileri sürebileceği bildirilerek sanıktan soruldu.


Sanık, "Haklarımı anladım. Susma hakkımı kullanmayacağım, savunmamı yapacağım" dedi.


İddianamenin kabulü kararı ve iddianame okundu. Şuç anlatıldı.


Sanıktan savunması soruldu.


SANIK SAVUNMASINDA:


"Ben, atılı suçu işlemedim. Bu suçlamayı kabul etmiyorum. 'aristofanes' isimli bir 'mail'in kimden geldiğini bilmiyorum. Ben, daha önce her 'mail'i yayınlayacağımı söylemiştim. Bunu da yayınladım. Bu, 'çoklu bir hakaret'tir, 'LİNÇ KAMPANYASI'dır. Amaçlı olarak bana yapılmıştır.

Şikâyetçi 'Prof. Doktor'dur. Ben, yazısını haklı olarak eleştirdim. Doğruyu yazdım. Kimseye hakaret etmedim. Haberleşme gizliliğine müdahalem olmamıştır. Daha önce, hakkımda avukat Burhan GÜN'ün şikayeti ile açılmış dava vardır. Aynı konudur. Birleştirmeyi talep eden dilekçe veriyorum." dedi. Alındı. Dosyasına kondu. Sanık "Tekrar ederim." dedi.


C. Savcısı, önündeki anlatımı okudu: "Doğrudur." dedi.


Dayanak yazı ve sunduğu yazılar okundu: "Doğrudur." dedi.


Şikâyet dilekçesi okundu: "Davranışımda suç bulunmadığını düşünüyorum." dedi.


Nüfus ve adlî sicil kaydı okundu: "Doğrudur, bana aittir." dedi.


Şikâyetçi NURHAN ve vekili adlarına çıkarılan davetiyelerde NURHAN'ın adresinden ayrıldığı, yeni adresinin de bilinmediği, avukat Burhan'ın da adresinden ayrıldığı, yeni adresinin bilinmediği bildirildi.


"Uludağ Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Sahne Sanatları Bölüm Başkanı sıfatıyla Bursa'dadır." dedi. Sanığın sözünü ettiği Burhan GÜN'ün şikâyetçi olduğu 2010/337 sayılı dosyanın duruşmasının bugüne atılı olduğu, ancak şikâyetçinin hazır olmadığı görüldü.


GEREĞİ DÜŞÜNÜLDÜ (İSTEK GİBİ):


1 - İstanbul 4. Asliye Ceza Mahkemesi'nin 2010/278 sayılı dosyasının tetkiki için mahkemesinden istenmesine,


2 - Sanığın birleştirme talebinin şikâyetçi ve vekilinin beyanları saptandıktan sonra ele alınmasına,


3 - Şikayetçi NURHAN TEKEREK için yukarıda belirtilen Uludağ Üniversitesi'ndeki adresine şikayet ve delillerinin saptanması için BURSA ASLİYE CEZA MAHKEMESİ'ne talimat yazılmasına,


4 - Şikâyetçi vekili Av. Burhan GÜN için mahkememizin 2010/337 esas sayılı dava dosyasındaki duruşmada beyan ettiği Keçe Hatun Mahallesi Millet Cad. N. 11 D. 202 Fatih adresine duruşma günlü davetiye çıkarılmasına,


5 - Bu nedenlerle yapılacak işlem de göz önüne alınarak, duruşmanın 04.05.2011 günü saat 09.30'a bırakılmasına karar verildi. 10.02.2011


Katip 128143                                                                                 Hakim 25174


***


Ayrıca bakınız:


Hilmi Bulunmaz, Burhan Gün'ün şikâyeti üzerine yargılanıyor hâlâ!