11 Ocak 2011 Salı

Hamdi Alp imzasıyla bize gelen LİNÇ istifasını yayınlıyoruz!

Bir iftiranın bataklık anatomisi!

kimden hamdi alp
kime tiyatroyun@gmail.com
tarih 11 Ocak 2011 07:05
konu Bir iftiranın bataklık anatomisi!
gönderen gmail.com
imzalayan gmail.com

Bir iftiranın bataklık anatomisi!

Yazılmış olan bu yazının içeriğindeki "dava" ile ilgili hiçbir bilgim olmamasıyla beraber, adımın 142. (Hamdi Alp) sırada yer alması gerçekten çok şaşırtıcı bir durum. Böyle bir konu ile ilgili imza verip, destekte bulunacaksam eğer, öncelikle kendimi kanıtlamış olacağım bir eserde yer almam ya da bir eseri yaratmam gerekir.


Ortada beni bağlayan bir durum olmadığı halde adımın geçmesinden rahatsızlık duydum. Ben kimim ki? Hangi sıfat ve hangi yaşanmışlığımla böyle bir konuda imza veriyorum? Eminim ki bu listedeki birçok kişinin olay ile bir ilgisi bile yoktur.

Böyle ağır bir eleştirinin altına yerleştirdiğiniz isimlerin dayanağı nedir gerçekten çok merak ettim. Böyle bir liste varsa eğer ve üzerlerinde imzalarımız varsa, bunu o mercie sunan kişiyi çok merak ediyorum. Hamdi Alp olarak bu camiada bir tek ben olduğumu biliyorum ve bu yüzden bunu üstüme alınmakta hiçbir beis görmüyorum. Bu yanlışlığı düzeltmenizi rica ederim.


***


Ayrıca bakınız:

Burak Caney'in "yaratıcı zekasından"(!) fışkırmış listeyi iftiharla sunuyoruz!...

"Bir iftiranın bataklık anatomisi!"