18 Eylül 2010 Cumartesi

BİZE YÖNELİK İFTİRALARIN ALTINA

"ZAMANINDA ÖYLESİNE" İMZA ATMIŞ BİR LİNÇÇİDEN (YA DA ONUN ADINI KULLANAN BİR "MEÇHUL ŞAHISTAN") GELEN MESAJ

İyi gunler

Saturday, September 18,

2010 5:39 PM

From:
"Laura Moreau"
Add sender to Contacts

To:
buktel@yahoo.com

İyi gunler , benim ismim Laura Deniz Moreau.

http://www.coskunbuktel.com/buktelbulunmazbeyazcephe.htm
buktelbulunmazbeyazcephe.htm

Sitesinde ismim geçmektedir.

Zamanında öylesine 15 dakika ayırıp ta yazdığım bir yazı yuzunden söylemediğinizi bırakmamışsınız. Ancak ben ismimin sitenizde bulunmasından hoşlanmıyorum.

İnsanların isimlerini onlara sormadan , izinlerini almadan alıp bir yerde yayınlamak hem yasadışı hem de " ayıp " bir şeydir.

Uzun suredir her google'a ismimi yazdığımda sitenizi göruyor ancak " herhalde yakında kaldırır " gibi duşunceler geçiriyorum kafamdan , ancak bir sene oldu hala burada.

Rica ediyorum ismimi artık sitenizden kaldırın. Tiyatro sitesi , ertuğrul timur falan da umurumda değil kendisini de epey uzun bir zamandır görmedim konuşmadım. Beni kendi propogandalarınıza ve fanatik göruşlerinize alet etmeyiniz.

Teşekkur ederim.

****

Laura Deniz Moreauadıyla bize mesaj gönderen kişinin şikayet konusu yaptığı sayfayı görmek için, lütfen,

TIKLAYINIZ!

NOT: Bu konuyla ilgili olarak, facebook'ta ve elbette asla engellenme ihtimali olmadan, yorum yapmak için, lütfen

TIKLAYINIZ!