11 Ağustos 2010 Çarşamba

Saraybosna Devlet Tiyatrosu, Coşkun Büktel'le Hilmi Bulunmaz'ın ifade olanaklarını imha etmek isteyen LİNÇÇİ Bilge Emin'e "ödül" gibi bir kıyak yaptı!

Oyun'un notu: Aşağıdaki haberi, www.zaman.com.tr sitesinden alarak olduğu gibi yayınladık. Ancak, haberdeki Sayın Bilge Emin'in LİNÇÇİ sıfatına biz link verip, Sayın LİNÇÇİ Bilge Emin'in adını ve tabii ki soyadını kırmızı renkle biz belirginleştirdik. Böylelikle, Sayın LİNÇÇİ Bilge Emin'e "Benim Adım Kırmızı" deme hakkı pek doğmasa da, "Benim Adımın Üzeri Kırmızı" deme hakkı doğmuş oluyor!


***


Benim Adım Kırmızı Saraybosna'da sahnelenecek


Saraybosna Devlet Tiyatrosu, Orhan Pamuk'un 'Benim Adım Kırmızı' adlı romanının tiyatro uyarlamasını, yeni sezonda sahneleyecek.

Makedonyalı Martin Koçovski'nin yönetmenliğinde hazırlanan, İstanbul Şehir Tiyatroları'ndan LİNÇÇİ Bilge Emin'in tiyatroya uyarlamasını yaptığı 'Benim Adım Kırmızı' oyununun provaları, Makedonya'nın Manastır kentinde başladı. Oyunda, Bosna-Hersek, Makedonya, Karadağ, Slovenya, İtalya ve Türkiye'den sanatçılar rol alıyor. İlk gösterimi 17 Eylül'de Saraybosna Devlet Tiyatrosu'nda yapılacak oyun Saraybosna'nın ardından Slovenya, İtalya, Karadağ, Makedonya ve 'Galata Festivali' kapsamında İstanbul'da sahnelenecek.

SARAYBOSNA AA

ZAMAN


***


Ayrıca bakınız:

LİNÇÇİ Ertuğrul Timur, öznesiz tümce kuruyor!

Yalan makinesi ve küfürbaz Mustafa Demirkanlı'nın sözde küfre karşı kampanyasına alet olanların imzaladıkları metni ve alet olanları teşhir ediyoruz!

Linç imzacıları listesi