30 Nisan 2010 Cuma

Yarın 1 Mayıs İşçi ve Tiyatro Bayramı! zaman.com.tr'deki "Kızımı örgütünüz kaçırdı, bana evladımı verin" başlıklı haberi YORUMSUZ olarak yayınlıyoruz!

Kızımı örgütünüz kaçırdı, bana evladımı verin


Ankara Dil Tarih ve Coğrafya Fakültesi'nde (DTF) dün, bir grup öğrencinin kimliksiz olarak okula girmek istediği sırada yaşananlar, bir aile dramını ortaya çıkardı.

Birsen İşbaşaran isimli bir anne, kızı Tuba İşbaşaran'ın eylem yapan öğrencilerin bağlı olduğu örgüt tarafından kaçırıldığını öne sürerek, gruba "Bana çocuğumu verin.'' şeklinde tepki gösterdi. Okul önünde baygınlık geçiren İşbaşaran, güvenlik görevlileri tarafından sakinleştirildi.

Başkent'te dün sabah saatlerinde sol görüşlü bir grup öğrenci, kimliksiz olarak DTF'ye girmek istedi. Okul önünde toplanan gruba, güvenlik görevlileri engel oldu. Bu sırada kızı Tuba İşbaşaran'ı 1 yıl önce eylem yapan örgüte kaptırdığını öne süren ve kendisinden haber alamadığını belirten Birsen İşbaşaran, öğrencilere tepki gösterdi. Elinde kızının fotoğrafını gösteren acılı anne, "Çocuğumu bu örgüt aldı. Şu an ulaşamıyorum." şeklinde feryat etti. Kızıyla görüşmek istediğini ancak örgütün çocuğunu kendisine göstermediğini belirten anne, "Sahte telefon numarası verip beni oyalıyorlar." diye konuştu. Öğrencilere kızının yerini soran annenin, gözyaşlarını tutamadığı görüldü. Acılı anne, güvenlik görevlileri tarafından sakinleştirildi. Öğrencilerin bekleyişleri ise uzun süre devam etti. ZAMAN

EBUBEKİR ATMACA ANKARA CİHAN

30 Nisan 2010, Cuma