26 Şubat 2010 Cuma

Burak Caney adlı tiyatro düşmanı, Internet sapığını ödüllendiren iftiracı "Türkiye Tiyatrolar Birliği"(!) üyesi Tiyatro Kare'nin patronuna açık davet!

Nedim Saban'a açık davet!...



Ali Çakalgöz
alicakalgoz@gmail.com
27 Şubat 2010


Sayın Saban,

"Tiyatroma Dokunma" başlıklı yazınıza ek olarak yazdığınız metinde, Afyonkarahisar Belediye Şehir Tiyatrosu sanatçılarının, sizi arayarak, benim kendilerine tuvalet temizlettirdiğimi ve bu bilgiyi de kamuoyuyla paylaştığınızı söylüyorsunuz. Ne adına? Sadece KENDİ SAVINIZI DOĞRULAMAK adına. Sayın Saban, bu insanlar size somut bir kanıt mı ilettiler? İlettilerse, neden o kanıtı "ek yazınızın" sonuna koymuyorsunuz? Böyle bir kanıt varsa, bu kanıtı kamuoyuyla paylaşmaya davet ediyorum sizi. Eğer böyle bir kanıt yoksa, size söylenenler BİLGİ mi olur, yoksa DEDİKODU mu? Ya da bir tiyatro emekçisini KARALAMA MIDIR yapılan? Yazınızda da belirttiğiniz gibi, kendi ağızlarıyla itiraf etmişler TİYATRONUN KAPANDIĞINI. Kendi savınızı kanıtlamak adına yapılan BU KARALAMAYA aracı olmanız, beni çok, ama çok üzdü sayın Saban. Bu "sanatçı" dediğiniz insanlar 5 Ocak 2010 dan bu yana internetteki çeşitli sitelerde bana olmadık hakaret, iftira ve karalamalarla durmadan saldırdılar bugüne kadar. Efendilerinden birazcık daha AFERİN alabilmek ve sırtlarının sıvazlanması için. Bunların bir kısmını siz de ve tiyatrodünyası.com yöneticileri de biliyor. Karalama ve hakaretlerine sizinle görüşürken de devam ettiklerini çok iyi biliyorum sayın Saban. Afyon'a geldiğinizde, bu insanlarla uzun süre yüz yüze görüştünüz. O zaman size niye söylemediler tuvalet temizlettiğimi? Sizin yazınızdan sonra mı gelmiş akıllarına? BU KARALAMAYI KAMUOYUYLA PAYLAŞTIĞINIZ gibi, sizin de yıllarını tiyatroya vermiş bir insanın KARALANMASINA ARACILIK ETTİĞİNİZİ KAMUOYUYLA PAYLAŞMAMDA BİR SAKINCA YOKTUR UMARIM.

Saygılarımla


(Kaynak: tiyatrom.com)