23 Kasım 2009 Pazartesi

FERİDUN ÇETİNKAYA, KENDİSİNİ NEDİM SABAN'A YÖNELİK BİR IRKÇI SALDIRININ "AVUKATI" VE BİZZAT BİR "IRKÇI" OLMAKLA SUÇLAYAN

"FECİ FELSEFECİ" BİLEYCİ KURHAN'IN İDDİALARINI BİZZAT NEDİM SABAN'IN TANIKLIĞIYLA YALANLIYOR;

NEDİM SABAN'IN TANIKLIĞI DAHİL TÜM SOMUT KANITLARI HİÇ İPİNE TAKMAYAN "FECİ FELSEFECİ" KURHAN İSE, ÇETİNKAYA'NIN CEVAP YAZISININ SANSÜRLENMESİNDEN YANA ÇIKARAK, ÇETİNKAYA'NIN 10 AY ÖNCE IRKÇILIĞA KARŞI YAZI YAZMIŞ OLMASI VE BUGÜN DE IRKÇILIĞA KARŞI OLDUĞUNU İFADE ETMESİ, ONUN IRKÇI OLMADIĞINI GÖSTERMEZ, DİYOR:


Feridun Çetinkaya / 20 Ocak 2009:

Büktel'in editör notuyla


Ömer F. Kurhan’ın Nedim Saban’ı bahane ederek Feridun Çetinkaya’ya yönelttiği ırkçılık iftirasını bizzat Nedim Saban yalanlıyor


Bileyci Kurhan /20 Kasım 2009:

Büktel'in editör notuyla

“Irkçılığın Avukatlığına Soyunan Feridun Çetinkaya’nın Kullanım Ömrü Çabuk Bitti”


HER İKİ YAZIYI OKUMAK İÇİN, LÜTFEN İLGİLİ BAŞLIKLARI TIKLAYINIZ!