12 Mayıs 2009 Salı

Çok kısa bir açıklama!

Kırk katırdan yada kırk satırdan yana değiliz!
AKP'den yada Ergenekon'dan yana değiliz!
Erdoğan'dan yada Doğan'dan yana değiliz!

SBKP (Sanat Bilim Kültür Partisi) Girişimi

***

Recep Tayyip Erdoğan demişti ki:


(...) Gazeteler, medya patronları hem hakim hem savcı yerine geçtiklerinde, mahkemelerden rol çaldıklarında kişilik hakları çok ağır yara alır. Yargısız infazlar ortaya çıkar. Bunu ben partim ve hükümetim, bütün milletimizin gözü önünde yaşadık. Böyle bir saldırı kampanyasına hedef olduk. Zaten daha sonra yalan olduğu ortaya çıkan iki iftiraya muhatap olduk. Doğruluğu kanıtlanmamış tek taraflı iddialarla kişilik haklarıma saldırıldı. Hürriyet, Milliyet, Vatan, Radikal ve Posta gibi Aydın Doğan’ın 5 gazetesi ile Star, Kanal D ve CNN Türk gibi 3 televizyon topyekun bir iftira kampanyası yürüttüler. Sonra partimizi ve hükümetimizi de bu kampanyaların hedefi haline getirdiler. (...)

(Kaynak: Milliyet, "Başbakan Erdoğan beklenen konuşmayı yaptı")

Aydın Doğan demişti ki:

(...) Her hafta sonu bir parti toplantısında şahsımı ve grubumu hedef alan tek taraflı konuşmalar yapan Sayın Başbakan’ a şu hususu belirtmek istiyorum: Ben, sizin siyasi muhatabınız değilim. İşim de siyaset değil. Benimle ne meseleniz varsa, bir televizyon kanalında sizinle canlı yayında tartışmaya hazırım. (...)

(Kaynak: Milliyet, "Aydın Doğan: Başbakan'a yakışmıyor!")