10 Nisan 2009 Cuma

Şimşek hızıyla kirlenip çürüyen Türkiye tiyatrosunda, Feridun Çetinkaya gibi, gerçeklerden başka kılavuzu olmayan namuslu tiyatro sanatçıları da var!

Feridun Çetinkaya


Feridun Çetinkaya İmzasıyla 2000-2009 Yılları Arasında Yayımlanmış Yazılar

“İATP-G ‘Bazı’ İnsan Hakları İhlallerine Karşı” Başlıklı Yazımı Çarpıtma Girişimlerine Karşı Zorunlu Bir Açıklama

İATP-G "Bazı" İnsan Hakları İhlallerine Karşı

Tiyatrocu Nedim Saban’ı Hedef Alan Irkçı Saldırıyı Kınıyorum

Şehir Tiyatroları Bir Ailedir Edebiyatı

Hülya Karakaş’ın Disipline Verildiği Şehir Tiyatroları’nda Despot Zihniyeti “Altın Dönemini” Yaşıyor!

Tiyatro Eleştirmenleri Birliği'nden Uyduruk Bir Eleştiri Seçkisi

Devlet Tiyatroları Ölüleri Gömdü mü?

Şehir Tiyatroları Yönetiminin Özrü Kabahatinden Büyük Tiyatro Kimin Umurunda?

...Ama Beni İktidar Yapan Müdahale İyidir

Ben Sana "Tiyatrocu Olamazsın" Demedim...

“Mustafa Demirkanlı ‘İlkel ve İğrenç’ Olmaya Devam Ediyor!”

Tiyatronun Tarantino’sundan Film Gibi Oyun: Inishmore'lu Yüzbaşı

Tiyatro Eleştirmeni Üstün Akmen'in Bir Yazısı Üzerine Düzeltme ve Akmen'in Açıklaması

Coşkun Büktel "Tiyatro Oligarşisi"ne Karşı

Tom Stoppard Toplu Oyunlar Çevirisi Üzerine...

Doğrusu [BİLGE KARASU ÜNLÜ “türk kadın hikâyecisi”(*) DEĞİLDİR] OlacakBilge Karasu Ünlü Türk Hikayecisi(*) Değildir

"b i' ş e y", Tiyatrocular, Şarkıcılar ve Oyuncular...