24 Mart 2009 Salı

"Özdemir Nutku skandalı", "Nazif Uslu skandalı", "Talât Halman skandalı" konularına duyarsız kalan OYÇED, umarız yeni dönemde duyarsızlıktan vazgeçer!

Coşkun Büktel'in Theope adlı oyununun önünü kesmek için iftira atmayı göze alabilecek denli şuurunu yitiren ve böylelikle "Özdemir Nutku skandalı"na neden olan Özdemir Nutku'nun Onur Kurulu Üyesi; Muharrem Buhara'nın SEN BEN YOK BİZ VARIZ adlı oyununu, hiç hakkı yokken kendine mâl edip yazar hanesine kendi adını yazarak "Nazif Uslu skandalı"na neden olan Nazif Uslu'nun Yönetim Kurulu Üyesi olduğu OYÇED'in; Onur Kurulu, Yönetim Kurulu yada Denetleme Kurulu Üyeleri arasında umarız başka bir "suçlu" yoktur. Gözümüz üzerlerinde!

Telif haklarına önem verdiklerini iddia eden OYÇED'in herhangi bir üyesinin, bir çocuk oyununu bile çalma, yazar hanesine kendi adını yazma girişimi olursa, iki elimiz OYÇED'in yakasında olacak. Aman sayın OYÇED'liler; Onur Kurulu, Yönetim Kurulu, Denetleme Kurulu üyelerinize dikkat ediniz. Yineliyoruz: Gözümüz üzerinizde!

OYÇED'in yeni başkanı Hasan Erkek ve arkadaşlarını kutluyor, emek hırsızlığına göz açtırmamalarını diliyoruz.

Aşağıda sunduğumuz haberi, extrahaber.com'dan aldık. (HB)

***

OYÇED'in yeni başkanı Erkek


OYÇED 2. Olağan Kongresi'nde Yönetim Krulu Başkanlığı'na Prof. Dr. Hasan Erkek seçildi

OYÇED (Oyun Yazarları ve Çevirmenleri Derneği) 2. Olağan Kongresi'nde Yönetim Kurulu Başkanlığı'na Prof. Dr. Hasan Erkek seçildi. OYÇED'in yeni adresi olan Su Gösteri Sanatları Sahnesi'nde yapılan Genel Kurul'a tanınmış oyun yazarları ve çevirmenler katıldı. Mesleki gelişimin, telif haklarının ve temsil edilmenin öne çıktığı kurul sonucunda yönetim kurulu şu isimlerden oluştu: Hasan Erkek, Nazif Uslu, Burhan Gün, Erhan Özçelik, Tamer Levent, Funda Özşener ve Nilbanu Engindeniz.

UYGUR EROL / KENT YAŞAM

(Kaynak: extrahaber.com)