24 Şubat 2009 Salı

Timur'un yazısını YORUMSUZ sunuyoruz!

Çok önemli bir rica


A. Ertuğrul Timur
25 Şubat 2009


Merhaba,

Sayın Feridun Çetinkaya'nın bana cevaben yazdığı yazısını okudum. Yanıt vermeyi düşünmüyorum. Zira, yanıtımı zaten vermiştim. Yeni bir şey olduğunu da düşünmüyorum. Anket üzerinde yer alan, Sayın Coşkun Büktel'in eserlerinin repertuar kurullarından geçmediği ifadesinin yanlış bilgilendirme olduğunu ve repertuar kurulundan geçip bir başka kurulda tartışma konusu olduğunu, zaten o zaman düzeltmiştim ve bu konuda özür de dilemiştim. Bunu Feridun bey bir kez daha dile getirmiş. Bir kez daha özür diler ve düzeltirim. Bu maksatlı bir çarpıtma değildir; o dönemde de açıklamıştım.

Fakat şu an size yazmamın asıl ve ivedi nedenim lütfen kesinlikle samimiyetime inanınız ki yaptığım çok vahim bir hatayı,bir düşüncesizliği sayın Feridun Çetinkaya'nın uyarması ile fark edebilmiş olmamdır.

Sayın Feridun Çetinkaya yazdığı cevap yazısında bana yapılan bir muameleyi belki empati yoluyla hissetmesini sağlamak amacıyla kurduğum "....internette adınız 'F.... Ç....* penis büyütücü satıyor' diye anıldı mı sizin hiç?" şeklindeki cümlemin de bundan böyle arama motorlarında adının bu şekilde bulunacak olduğuna dikkat çekmektedir ve son derece haklıdır. Sayın Feridun Çetinkaya bu cümleyi kasıtlı kullandığıma ve özellikle isminin böyle bulunmasını istediğim için bu örneği verdiğime inanmaktadır

Fakat insanların duygularının hislerinin delili, belgesi olamayacağı için ne amaçla kullandığımı elbette belgeleyemem. Ancak sizlerin şahitliği önünde inandığım tüm değerler, tüm maneviyatlarım üzerine yemin ederim ki kesinlikle böyle planlı bir art niyet taşımamıştım, o satırları yazdığım an bu sadece bir empatisağlatma cümlesi gibi düşündüğüm cümleydi.

Fakat Feridun bey kesinlikle ve son derece haklıdır. Ben her ne amaçla kullanmış olursam olayım, öylesi bir art niyet taşımıyor olsam dabu cümle internette herhangi bir site üzerinde yer aldıkça ismi bu cümle ile arama motorlarıyla görünecektir. Kendisinden bu düşüncesizliğimden dolayı defalarca özür diliyor ve sizlerden kendim lütfen, lütfen yayınlamış olduğum yazılardaki bu cümleyi çıkarmanızı önemle rica ediyorum. Şu an bunu düşünememiş olmanın ve emati içindeolsa bu cümleyi internet ortamına sunmuş olmanın rahatsızlığını ve utancını duyuyorum. Zira bu tür hak edilmeyen anılmalarla internet ortamında yer almayı, dostlar, arkadaşlar, akrabalar yada yabancılar tarafından sizinle ilgili referans olarak bu tür bir cümleye rastlanmasının hiç de hoş olmadığını takdir edersiniz ki en iyi ben hissedebiliyorum ve bu nedenle bir kez daha bu örneği asla ve asla bilerek, isteyerek maksatlı bir şekilde yazmadığıma tüm değerlerim, inançlarım ve maneviyatım üzerine yemin ederek, mağdur olarak kendim için hiç bir zaman istemediğim bu düzeltme isteğini sebep olan kişi olarak rica ediyorum.

Sayın Büktel ve Bulunmaz'ın yazı silmeme prensiplerini biliyorum. Fakat bu bir yazı silme değil üçüncü bir kişinin kişilik haklarına saygı,ve bu üçüncü kişiyi mağdur etmeme adına sadece küçük bir düzeltme talebidir ve beni kırmayacaklarını ümit ediyorum.Zira Feridun bey bu düşüncesizliğimi dile getirdiği andan itibaren yaptığım vahim yanlışlığın iç acısını hissediyorum ve Sayın Çetinkaya'dan bir kez daha özür diliyorum.

*Benim yayınlanması gibi bir talebim yok ama siz bu e-maili de olur ki yayınlamayı gerekli bulursunuz düşüncesi ile bir kez daha aynı hatayı yapmış olmamak adına bu kez F.... Ç... * şeklinde kullandım zira bu da aynı hatanın ikinci tekrarı ve daha da fazla bu şekilde bulunma sebebi olacaktı.

Not : Bu email bu cümlenin geçtiği yazıma yer veren www.tiyatroyun.blogspot.com sitesinin yanısıra İATP-G'ye de iletilmiştir.