13 Ocak 2009 Salı

"Eğitimde Cinsel Tacize Karşı İmza Kampanyası", gittikçe artan bir ilgiyle desteklenip "dış ajitasyon"a dönüşüyor!

İMZA KAMPANYASINDA 2.GÜN 500 BİREYSEL İMZA 20 KURUM İMZASI... www.iatp-web.org/tacizekarsiyiz


VİCDANİ KANAAT İÇİNDE OLAN, SORUNUN ÇÖZÜMÜ KONUSUNDA DUYARLI TÜM BİREY VE ÇEVRELERİ KAMPANYAYA DESTEĞE, BİREYSEL VE KURUMSAL İMZA VERMEYE ÇAĞIRIYORUZ.


Eğitimde Cinsel Tacize Karşı İmza Kampanyası Aktivistleri


DESTEK VEREN KURUMLAR:

Amargi Kadın Kooperatifi
Boğaziçi Gösteri Sanatları Topluluğu
Çıplak Ayaklar Kumpanyası
Emekçi Hareket Partili Kadınlar
Feminist Kadın Çevresi
Filmmor Kadın Kooperatifi
Giresun Halk Tiyatrosu
Gözaltında Cinsel Taciz ve Tecavüze Karşı Hukuki Yardım Bürosu
İ.Ü.EAT/Deneysel Sahne
Kadın Adayları Destekleme Derneği (KADER) Ankara
Kaos GL Derneği
Kültürel Çoğulcu Gündem
Kültür ve Siyasette Feminist Yaklaşımlar Dergisi
Lambda İstanbul LGBTT Dayanışma Derneği
Pembe Hayat LGBTT Derneği
Sosyalist Feminist Kolektif
Taciz ve Tecavüze Son İnisiyatifi
Tiyatro Yer Altı
Yaşam Evi Kadın Dayanışma Derneği
Yeni Dünya İçin Çağrı Dergis
Mor Çatı Kadın Sığınağı Vakfı
www.iatp-web.org/tacizekarsiyiz

Ali Kerem Saysel Doç. Dr., Boğaziçi Üniversitesi Çevre Bilimleri Enstitüsü İstanbul
Altan Erdoğan Ar. Gör., Koç Üniversitesi İstanbul
Aydın Sarı Öğretmen Muallim Naci İlköğretim Okulu İstanbul
Aylin Eren Fizik Öğretmeni Erenköy Işık Okulları İstanbul
Aysel Yıldırım Drama Eğitmeni Yeşilköşk Çocuk Evi İstanbul
Ayşe Panuş Öğretmen Harbiye İlköğretim Okulu İstanbul
Ayşenur Kolivar Öğretim Görevlisi Yeditepe Üniversitesi İstanbul
Ayten Sönmez Öğretim Görevlisi Sabancı Üniversitesi İstanbul
Azade Diykan Coğrafya Öğretmeni Özel Aka Lisesi İstanbul
Barış Bayır Sınıf Öğretmeni Orhan Veli İlköğretim Okulu İstanbul
Barış Demirci Öğretmen Fındıkzade İlköğretim Okulu İstanbul
Barış Devrim Başarır Öğretmen Gazi Paşa İlköğretim Okulu İstanbul
Barış Sezgin Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Koordinatörü Doğa Okulları İstanbul
Başak Doğan İngilizce Öğretmeni-Tiyatro Eğitmeni Orhan Veli İlköğretim Okulu İstanbul
Berna Kurt Öğretim Görevlisi Yıldız Teknik Üniversitesi İstanbul
Bersi Yetkin Edebiyat Öğretmeni Cağaloğlu Kız Meslek Lisesi İstanbul
Betül Zenginobuz Matematik Öğretmeni Üsküdar Amerikan Lisesi İstanbul
Bilgen Yalçın Öğretmen Rauf Orbay İlköğretim Okuluİstanbul
Burak Akyunak Drama Öğretmeni Sarıyer Doğa İlköğretim Okulu İstanbul
Burcu Babaoğlan Ar. Gör., Washington Üniversitesi Washington
Burcu Yıldız Öğretim Görevlisi Yıldız Teknik Üniversitesi İstanbul
Bülent Sezgin Drama ve Tiyatro Etkinlikleri Koordinatörü Doğa Okulları İstanbul
Cüneyt Yalaz Tiyatro Eğitmeni Özel Şişli Terakki Lisesi İstanbul
Çağatay Çoker Ar. Gör., İstanbul Üniversitesi Psikoloji Bölümü İstanbul
Deniz Emrem İngilizce Öğretmeni Ahmet Yavuz İlköğretim Okulu İstanbul
Dicle Hasdemir Ar. Gör., Boğaziçi Üniversitesi İstanbul
Doğan Gürpınar Doktora Öğrencisi Sabancı Üniversitesi İstanbul
Ebru Yıldırım Öğretmen Güner Akın Lisesi İstanbul
Efsun Elif Yurtsever İngilizce Öğretmeni Orhan Veli İlköğretim Okulu İstanbul
Ender Abadoğlu Yar. Doç. Dr., Yeditepe Üniversitesi Matematik Bölümü İstanbul
Erdal Fırıncıoğlu Felsefe Öğretmeni Atakent Lisesi İstanbul
Evrim Erden Öğretmen Tüner İlköğretim Okulu İstanbul
Fahriye Dinçer Yard. Doç. Dr., Yıldız Teknik Üniversitesi İstanbul
Fırat Güllü Tarih Öğretmeni Saint Joseph Lisesi İstanbul
Füsun Demirtaş Türkçe Öğretmeni Orhan Veli İlköğretim Okulu İstanbul
Gamze Sayın Anaokulu Öğretmeni Beylerbeyi İlköğretim Okulu İstanbul
Gizem Kurtsoy Ar. Gör., Doğuş Üniversitesi İstanbul
Gökhan Gökçen Dr. Doğuş Üniversitesi Makine Mühendisliği İstanbul
Gönül Korkmaz Öğretmen Çapa Atatürk İlköğretim Okulu İstanbul
Gülbahar Tunç Gürsoy İngilizce Öğretmeni Nişantaşı Işık Okulları İstanbul
Gülbeyaz Aslan Çelebi Edebiyat Öğretmeni-Tiyatro Eğitmeni Şişli Anadolu Lisesi İstanbul
Gülbin Duman Öğretmen Kayı İlköğretim Okulu İstanbul
Gülçin Tetik Öğretmen Orhan Gazi İlköğretim Okulu İstanbul
Gülden Akalın Öğretmen Muallim Naci İlköğretim Okulu İstanbul
Gürsel Çelikkol Sınıf Öğretmeni Orhan Veli İlköğretim Okulu İstanbul
Hatice Tepe Öğretmen 75.Yıl Ticaret Meslek Lisesi İstanbul
Hatun İldemir Öğretmen Eğitim-Sen 8 No'lu Şube Başkanı İstanbul
Hülya Akpınar Öğretmen 75.Yıl Ticaret Meslek Lisesi İstanbul
Hüsnü Çelik Öğretmen Yaşama Sevinci İlköğretim Okulu İstanbul
İlkbahar Atılgan Öğretmen Maçka Akif Tuncel E.M.O İstanbul
İlke Uğur Ar. Gör., Boğaziçi Üniversitesi İstanbul
İlkem Balseçen Perküsyon Eğitmeni Beyoğlu Belediyesi İstanbul
İlkem Kayıcan İngilizce Okutmanı Bilgi Üniversitesi İstanbul
İlknur Özdemir Edebiyat Öğretmeni-Tiyatro Eğitmeni Hüseyin Rahmi Gürpınar Lisesi İstanbul
Kerem Rızvanoğlu Yar. Doç. Dr., Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi İstanbul
Meftun Kocakaya Müdür Yardımcısı/Öğretmen Orhan Veli İlköğretim Okulu İstanbul
Mehtap Erdoğan Öğretmen İsmetpaşa İlköğretim Okulu İstanbul
Melih Gündüz Drama Öğretmeni Cenap Şahabettin İlköğretim Okulu İstanbul
Mine Koçak Tarih Öğretmeni Özel Şişli Terakki Lisesi İstanbul
Nazan Maksudyan Öğretim Üyesi İstanbul Teknik Üniversitesi İstanbul
Neslişah Hazar Edebiyat Öğretmeni Yenidoğan Çok Programlı Lisesi İstanbul
Nevzat Çelebi Edebiyat Öğretmeni Şişli Anadolu Lisesi İstanbul
Nilgün Aktaş Öğretmen Karşıyaka Endüstri Meslek Lisesi İstanbul
Nilüfer Bingöl Erden Sınıf Öğretmeni Orhan Veli İlköğretim Okulu İstanbul
Nurcan Şimşek Öğretmen Mert Karahan Eğitim Uygulama Okulu İstanbul
Nuri Ersoy Yar. Doç. Dr., Boğaziçi Üniversitesi Makine Mühendisliği Bölümü İstanbul
Ozan Say Akademisyen Indiana Üniversitesi Indiana
Önder Küçükural Doktora Öğrencisi Sabancı Üniversitesi İstanbul
Özgür Çiçek Bilgisayar Öğretmeni Erenköy Işık Okulları İstanbul
Özgürol Öztürk Ar. Gör., Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi İstanbul
Özlem Aslan Öğretim Görevlisi Fatih Üniversitesi İstanbul
ÖzlemDemir Övüç Öğretmen Nükte Sözen İlköğretim Okulu İstanbul
Özlem Pehlivaner İngilizce Öğretmeni Maçka İlköğretim Okulu İstanbul
Pınar Gümüş Asistan Sabancı Üniversitesi İstanbul
Pınar Özkul Matematik Öğretmeni Özel Marmara Koleji İstanbul
Remziye Çakırca Eğitmen Başak Gündüz Bakımevi İstanbul
Reyhan Aysün Sınıf Öğretmeni Orhan Veli İlköğretim Okulu İstanbul
Sedat Üngör Coğrafya Öğretmeni Üsküdar Amerikan Lisesi İstanbul
Selda Öztürk Perküsyon Eğitmeni Beyoğlu Belediyesi İstanbul
Sercan Gidişoğlu Doktora Öğrencisi Boğaziçi Üni. Siyaset Bilimleri İstanbul
Serpil Demirci Sınıf Öğretmeni-Tiyatro Eğitmeni Muallim Naci İlköğretim Okulu İstanbul
Sevim Polat Öğretmen Şehit Kamil Balkan İlköğretim Okulu İstanbul
Sezen Bilir Türkçe Öğretmeni-Tiyatro Eğitmeni Münevver Şefik Fergar İlköğretim Okulu İstanbul
Songül Çelik Öğretmen100.Yıl Yatılı İlköğretim Bölge Okulu İstanbul
Songül Tuncalı Türkçe Öğretmeni SEV İlköğretim Okulu İstanbul
Şirin Özgün Öğretim Görevlisi Yıldız Teknik Üniversitesi İstanbul
Tayfun Kabadayı Sınıf Öğretmeni-Tiyatro Eğitmeni Osmaniye İlköğretim Okulu İstanbul
Taylan Şengül Ar. Gör., Indiana Üniversitesi Matematik Bölümü Indiana
Tolgahan Çoğulu Ar. Gör, Müzik İleri Araştırmalar Merkezi İstanbul
Tufan Kurdoğlu İSMEK Eğitmeniİstanbul Büyükşehir Belediyesi İstanbul
Tülay Yılmaz Sosyal Bilgiler Öğretmeni Sakarya İlköğretim Okulu İstanbul
Zeynep Kaşlı Doktora Öğrencisi Sabancı Üniversitesi İstanbul
Zeynep Kutluata Doktora Öğrencisi Sabancı Üniversitesi İstanbul
Zümrüt Yonca Sınıf Öğretmeni Orhan Veli İlköğretim Okulu İstanbul
Mustafa Yıldırım Ar. Gör., Sakarya Üniversitesi İşletme Fakültesi Sakarya
Cansu Şipal Fen-Matematik Öğretmeni Özel Açı İlköğretim Okulu İstanbul
Diler Özer Matematik-Perküsyon Öğretmeni Darüşşafaka Okullarıİstanbul
Gülden Aslanoğlu Türkçe Öğretmeni Orhan Veli İlköğretim Okulu İstanbul
Kezban Kesici Sınıf Öğretmeni Orhan Veli İlköğretim Okulu İstanbul
Hülya Topaloğlu Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni Orhan Veli İlköğretim Okulu İstanbul