17 Ocak 2009 Cumartesi

Tüm iktidarların üzerinde yükseldiği piramidin en alt katında yaşayan zaar "Milli Yalaka", sırtını yasladığı Kazmacıbaşı diktasının gücüyle konuşuyor!

can doğan...............................................................1/15/2009
polemiği çok sevdiğimi benim adımı duymuş herkes çok iyi bilir.
bu işin en ustası coşkun büktel’le bile laf yarıştırmış, yani polemiğin şampiyonlar liginde oynamış biri olarak mugallatanın mahalli liginde zaman yitirmek istemiyorum.
siz haklısınız feridun bey...
beynimin bir köşesinde elbette bankamatik kartımın şifresi var, sadece geçen sezon şehir tiyatrosu için herbirinde yüze yakın insanın görev yaptığı üç ayrı etkinliğe imza attım, bir oyun koydum ve sezon boyunca provası dört ay süren yaşar ne yaşar ne yaşamaz oyununda sahneye çıktım. bu oyunu oynarken de kuliste hep ayakta kaldım çünkü soyunma odasındaki sandalyelerimizi salona sığmayan seyirci otursun diye altımızdan alıp salona götürdüler.
çevreye verdiğim rahatsızlık için özür dilerim
.