13 Aralık 2008 Cumartesi

İzmir'de tiyatrocularla görüştük

Zafer Gecegörür, Hilmi Bulunmaz, Orçun Masatçı
(Foto: Cemal Bulunmaz)


Hilmi Bulunmaz
13 Aralık 2008


Uzun yıllardır maaile tatil yapamamıştık. Dört kişilik ailenin, en fazla üç kişisi bir araya gelebiliyordu. Bu yüzden, her tatile çıkışta, ruhumun kanadığını hissediyordum. Bu yıl Kurban Bayramı uzundu ve ben de bu uzunluktan yararlanarak, tüm aileyi bir araya getirip Datça'ya dek uzandım.

Tatil dönüşü, İzmirli tiyatrocularla görüşmek için, bu kentte mola verip, bir gece olsa da, burada konakladık. Tiyatrocularla görüşmem, planlı programlı olamayacağı için, hiç kimseyle öngörüşme yapmadım. Dün (12 Aralık 2008), İzmir'in Karşıyaka ilçesinde öğle yemeğini yiyip, hiçbirinin telefonunu yanıma almadığımdan, sağ olsun Özgür Tiyatro yöneticisi Özgür Başkaya'nın yardımıyla, Tiyatroevi yöneticisi Hamit Demir ve Yenikapı Tiyatrosu yöneticisi Orçun Masatçı'ya ulaştım. Hamit Demir Ankara'daymış; onunla sadece telefon görüşmesi yapabildik. Orçun'la bir çay içip sohbet etmek istediğimizi belirttim. Sevindiğini dile getirdi. Karşıyaka'dan, Orçun'un bulunduğu Balçova'ya gitmek, yaklaşık bir saat sürdü.

Agora alışveriş merkezinde buluşup çay eşliğinde sohbet ettik; Bartın Sanat Tiyatrosu yöneticisi Zafer Gecegörür de Orçun'un konuğu olduğundan, onunla da görüşmüş olduk. Sohbetimiz, belli bir gündem içermediğinden, tamamıyla iyi niyet boyutunda ilerledi. Saatlerce konuştuk ve bundan böyle diyalog kapılarını daha geniş tutma dileklerimizi birbirimize ilettik.