30 Eylül 2008 Salı

Emre Koyuncuoğlu vb. tiyatroya Avrupa Birliği çanağı mı tutuyor?

Panel: “Avrupa Uluslararası Kültür Politikalarının Sanatsal Üretim Sürecine Etkileri” başlığıyla duyurulan bir habere rastladık. TÜRKİYE - AVRUPA KÜLTÜREL İLİŞKİLERİ FORUMU adlı bir sitede rastladığımız bu haber, son derecede sıkıcı ve karmaşık. Şimdilik Emre Koyuncuoğlu'nun söylediği karmaşık ve anlaşılması zor sözlerin arasından cımbızla seçtiğimiz alıntıyı sunuyoruz:


(...)

Uluslararası Festivallerden veya organizasyonlardan davet alan veya ortak prodüksiyona gidilen gösterilerimin hepsi bağımsız projelerdi. Bağımsız proje derken şunu kasdediyorum. Projeyi tamamen kendim tasarladım, kendim yazdım, çalışacağım sanatçıları kendim seçtim ve projenin hiçbir aşamasında bir değişiklik yapmadan prodüksiyonu gerçekleştirebilmek için destek aldım.

(...)

(Bakınız: TÜRKİYE - AVRUPA KÜLTÜREL İLİŞKİLE FORUMU)