22 Nisan 2007 Pazar

Bir mektuba açıklama

Halit Karaata, Bulunmaz Tiyatro'da görev almış bir insan olduğundan önem veriyorum...

Halit Karaata, Bulunmaz Tiyatro'da önemli görevler üstelenmiş biri olduğundan, ayrıca değer veriyorum...

Halit Karaata, Bulunmaz Tiyatro'da bulunan oyuncu adaylarıyla birlikte ayrılıp, uzun süre tiyatro yapmış olan Tiyatro Manga'yı yaşattığından önem veriyorum...

Bizden ayrılıp, bizden ileri işler yapsaydılar, önemserdim...

Bizden ayrılıp, Samanyolu TV'nin Sırlar Dünyası'na dek yönelirlerse üzülürüm...

Kulağıma gelmesine karşın, hala izlemiş değilim... Hem televizyonum olmaması ve hem de bu konuya inanmak istemediğimden...

Neyse ki, bu vesileyle Zafer Diper'in Sırlar Dünyası serüvenini de öğrenmiş olduk...

Halit Karaata, yazdığı e-postayla, bir durum değerlendirmesi yapmış. Önemsediğimizden yayımladık...

Sözün uçup, yazının kaldığını bildiğimizden, Internet ömrü kapsamında, e-postaya yaşama şansı vermek istedik...

Bir önceki e-postasına küçük bir "katkı" yaparak yayımladığımızdan, yeni bir e-posta yollama gereksinimi duyan Halit Karaata'nın mektubunu yorumsuz yayımladık...

Şimdi yorumlamaya çalışalım:

Puslu bir dille yazılan mektup, açımlanmaya muhtaç... Ancak bu açımlamayı yapmakta zorlanacağımızı biliyorum...

Halit'in "gerici mistik" değil, ilerici olduğunu sandığımdan, Sırlar Dünyası'nda oynamasına şaşmıştım. Demek ki yanılmışım...

Yazısını ünlem (!) işaretiyle süsleyerek, bazı göndermeler yapmak isteyen Karaata, bizim bile anlamakta zorlandığımız durumu, sanırım okurlar için yazmadığından olsa gerek, muallakta bırakıyor...

Ben, bir kişinin gericiliği - ilericiliğinden öte, mevcut duruma göre yönelim gösteren tiyatrocuların; genelde televizyona, özelde gerici televizyonlara tutsak olmasına üzülüyorum... Aydın Doğan da, Fetullah Gülen de aynı sınıfın insanları...

Halit Karaata'ya, (herşeye karşın yazarak, düşüncelerine kalıcılık sağladığı için) teşekkür eder, yeni işinde başarılar dilerim...

H. Hilmi Bulunmaz