5 Mart 2007 Pazartesi

Sanal kaza

Teknolojik "devrim" sayesinde, tüm insanlar gibi, ben de, "yepyeni" şeyler öğreniyorum...

Henüz "içselleştiremesem" de, mail grupları kavramını öğrenmeye başlamak üzereyim...
Mail gruplarının işlevini algılamakta zorlansam da, ne tür kazalara neden olduğunu sezmeye başladım...

Tiyatro dünyasının "yakından" tanıdığı Hasan Erkek'in mağduriyetini dile getiren bir durumu, (http://www.tiyatrom.com) buraya aktarmak istiyorum:

"KINAMA VE DÜZELTME İSTEĞİ

Sevgili Ertuğrul Timur,

Sitenizde yer alan, ASSITEJ Türkiye Merkezi’nin Genel Kurul haberinde, belirtilen yönetim kurulunda, benim de adım yer almakta ve adı geçen kurumun 2.Başkanı olduğum belirtilmektedir. Oysa, Ekim 2005 Tarihinde, adı geçen kurumdaki yönetim kurulu üyeliğimden (dolayısıyla 2.Başkanlıktan da) ve üyelikten istifa ettiğimi, bir dilekçe göndererek belirtmiş, istifamı Assitej üyelerinin yer aldığı e-mail grubunda da duyurmuştum. Haberleşme grubundan bile çıktığım ve hiçbir ilişkimin kalmadığı ASSITEJ Türkiye Merkezi Genel Kurul haberinde adımın neden yer almış olduğunu anlamakta güçlük çekiyorum. Ne amaçla olursa olsun, böyle bir haberde adımın kullanılmış olmasını şiddetle kınıyorum. Bu yanlış haberle tiyatro kamuoyunun yanıltılmamasını, adımın sitenizde yer almış olan söz konusu haberden çıkartılmasını rica ediyorum.

HASAN ERKEK

Not: Sitemiz bilindiği gibi pazar geceleri güncellenmektedir. Son dakika iletilen bu haber de öneminden dolayı aceleyler "BİZE GÖNDERİLDİĞİ GİBİ AYNEN" kopyalanarak sitemize taşınmıştır. Yani hata bizden değil haber metnini kaleme alanlardan kaynaklanmaktadır. Buna karşın dikkatimden kaçmış olması nedeniyle de olsa Sayın Hasan Erkek'ten kendi adıma özür diliyorum. Metin Sayın Nurkut İlhan tarafından benim mail adresime değil tiyatrom mail grubuna yollanmıştır daha sonra yine Nurkut İlhan tarafından düzeltilmiş fakat yine emailime değil mail gruba yollanarak bu düzeltme yapıldığı için mail grupta biriken yazılar arasında bu düzeltme gözden kaçmıştır bilginize...

A.Ertuğrul Timur "