29 Aralık 2019 Pazar

Tescilli hırsız olduğu bütün basında belgesiyle anlatılmış Mehmet Ergen!

Mehmet Ergen

Erbil Bey, ben bu davranışınıza hiç bir anlam veremedim. Siz bana bu konuyla ilgili telefon açalı daha iki gün olmadı. Bu işi araştırıp size geri döneceğim dedim, siz ise konuyla ilgili cevabı beklemeden şikayete başlamışsınız. Hiç yakıştıramadım. Ayrıca tutumunuz hiç profesyonelce değil. Sosyal medya polemiklerini sevmem, ama yukarıdaki haksız yorumları okuyunca yazmak istedim.

Bir dergi sahibi / editörü olarak sizi daha sorumlu bir tavır sergilemeye davet ediyorum. Profesyonelce randevu alırsınız, teklifiniz nedir, beklentiniz nedir bildirirsiniz. Şehir Tiyatroları yönetimi de değerlendirir. Doğrusu bu değil mi? Sonuçta talep ettiğiniz bütçe kamuya aittir. İki üç günde karar verilemez. Cep telefonundan arayıp reklam almak / satmak ne Şehir Tiyatroları’nın ne de derginizin çapına uygun. Reklam pozitif bir etki yaratmak için verilir. Bir tiyatro için böyle negatif bir haber yapıp sonra da o tiyatrodan reklam geliri temin etmek istemeniz de biraz tuhaf oldu.

Buradan başka bir yorum yazmayacağım. Saygılar.

Kaynak: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2596363760432188&set=a.1474218962646679&type=3&theater