16 Kasım 2018 Cuma

LİNÇÇİ Kemal Kocatürk LİNÇÇİ Yücel Erten'e dedikodu yapma mı dedi?

Kemal Kocatürk
16 Kasım 2018

Belki kızacaksınız bana ama hocam, niye bunu buradan yazıyorsunuz ki? Bu durumu düzeltecek olan o kurumun yöneticileri... Orada oyun koymayı tercih ederken nasıl yüz yüze oturup konuşup anlaştıysanız, bu konu hakkında da oturup konuşabilirsiniz. Facebook ahalisinin bu konuya bir katkı sağlayabileceğini düşünüyorsanız bence yanılıyorsunuz. Bu Facebook üzerinden seyircilerinizden bir özür dileme yazısı olsaydı belki anlamlı ve kibar olabilirdi. Ama bu tür yazıları biraz DEDİKODU gibi görüyorum, kusura bakmayın. Bunca yıldır tiyatro yaptığınız kurumu Facebook'a şikayeti size yakıştıramadım. Bunu yazılı ve sözlü olarak kurumunuza sorun ve geçerli yanıtı alın, bu yanıt içinde gerçekten de bir kasıt varsa ondan sonra basının tüm alanlarını kullanmanız daha doğru olurdu gibi geliyor bana. Haddimi aştıysam özür dilerim ama oyuna verilen emeği ve oyunun değerini küçültücü bulduğum için yazdım bunları. Yanlışsa yanlıştır ama sizinki gibi, benim ki de bir fikirdir neticede. Sağlık ve esenlik dilerim, sevgilerimle.