31 Ağustos 2018 Cuma

Erkal 30 yılda eskimiş MERHABA'yı yeni YALANI ile Serdar İlhan'a sattı!

New York'un ünlü kulübü dromnyc'nin sahibi değerli dost Serdar İlhan'a bir mektup yazdım, dedim ki:

Sevgili Serdar,

Yeni bir oyuna çalışıyorum. Adı Merhaba olacak. Sanat yaşamım boyunca vazgeçemediğim yazarlarım bana eşlik edecek. Can Yücel var, Aziz Nesin var, Brecht evet, Nazım'sız olmaz... Bu sefer ilk kez biraz da Shakespeare'le uğraşıyorum. Tabii memleket meseleleri söz konusu. Hali pürmelalimiz. Seçim sonrası yılgınlığının üstesinden gelmeye çalışıyoruz malum. Benim büyük yazarlarım böyle durumlarda her zaman ilaç gibi gelmiştir. Kısacası sana ne diyorum, biliyor musun? Bu oyunun ilk öngösterimini senin Drom'da yapalım. Ne dersin? (19 Eylül akşamına karar verdik. tickets at www.ticketfly.com) Harika bir mekan, daha önce Tülay ve Yiğit'le birlikte Güneşin Sofrasında'yı oynamıştık.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=746780418996677&set=a.102612616746797&type=3&theater