2 Aralık 2017 Cumartesi

Yazma uğraşı...

Bugün canım olağanüstü sıkılıyor. Nedenini düşünmek istemediğim için, canımın acı sıkıntısı kalıcı duruma geliyor... Bana karşı düzenlenen alçak ENTELEKTÜEL LİNÇ KAMPANYASI, yaşamımın Everest noktasını oluşturduğu için, bu alçak kampanyanın twitter ortamında bile yinelenip yenilenmesine özen gösteriyorum... Yeni kararla iki yüz seksen karaktere çıkan twitter'ın "yazı uğraşımı isteklendirmesi" nedeniyle, neredeyse gün yirmi dört saât yazı yazıyorum... Yazmakla yetinmeyip, beni düşündüren tweet'leri retweet'lemekten de zevk alıyorum. Durum böyle olunca da sık sık olarak "günlük tweet limiti"ni aşmış bulunuyorum... Kitap okumakla birlikte aklım sürekli olarak twitter'a takılı kaldığı için, "yazma uğraşımı" sürdürememenin acısını yaşıyorum. Bu nedenle zaman zaman blog'uma küçük küçük yazılar eklemek için yazı uğraşımı bu yönde sürdürüyorum!