26 Ağustos 2017 Cumartesi

Murat Yatman adlı şahsa bakıp, okulun sanatçı yetiştiremediğini anlayın!

Murat Yatman Kendini elestirmen zanniyla bayagi bir hafiyelige soyunmus delil kanit pesinde:))turk tiyatrosu'nda bunca ozel buyuk tiyatro adamlari tanidim ;bazilari hocalarimdi;metin and sevda sener;turgut ozakman ;ozdemir nutku;aysegul yuksel;selda ondul;sevinc sokollu ve....ve..melih anik..😇cik..degil iste olmuyor ..hic olmuyor ..oturmuyor sesin kelimenin ismin tinisi bile oturmuyor.. size sabirlar dilerim ...8 10 yildir aralikla takip ediyorum sabrediyorum;artik direkt bodozlama konusmak lazim ...kendi sayfasindan cok sizin sayfanizda cok geziniyor herhal beyefendi zat:)emeksik donanimsiz sadece baskalarinin alinteri uzerinden kendine yillardir ortam tavlama derdinde olan kisilik; darulbedayi'de ve disarda donemine kisisine gore bazi yonetimlerin oyunlarini yerden yer vururken ,balans ayari cekerken;kendi yakini olan fakat sig derinliksiz projelere ovgu boncuklari pirtlattigini gordum;sahit oldum duydum. ..hayir ;buna zaten bir giciktim;yaram da vardir gocundugum;😇ama simdi elestirmenligi birakip; dogmamis cocuga don bicme gibi yeni bir theatral(?!😡😇) is bulmus ;durmuyor devam ediyor gorunce dayanamadim..burada ya da heryerde omrunu alin terini yaz -kis demeden kan ter gozyasi mutlulukla feda eden emekcilere sanatcilara bu kadar kolay dil uzatmak olmaz....aslanlar gibi savasanlar mucadele edenler varken ; bir de arkada bekleyip durumdan nemalanmaya calismak olmaz!;kelime zerzevatciligini elestirmenlik zannetmek hic olmaz!😡😇 .yeter yahu ey degil de biraz iz'an!bu kadar bu sanata gaflet delalet ihanet varken bir de bu turedi kemirip kemirip duruyo bizleri sahneyi;perdeyi isigi seyirciyi oyuncuyu yazari..yeter...neyse..virazdan ;"kelimelerin zerzevatcisi"damlar birazdan.😄.tufaya ve tuzaga da dussem de sayfanizi benim de isgal ettigini dusunuyorsaniz ozur dilerim ogretmenim..

https://www.facebook.com/yucel.erten.9/posts/1674431155922990