7 Aralık 2016 Çarşamba

Ben; emekçi halk, sosyal devlet, tüyü bitmemiş yetim için sanat yaparım!

Hilmi Bulunmaz
7 Aralık 2016

Uzun zamandır blogumda yazı yazamıyordum. Bunun birçok nedeni var. Birincil neden twitter'ın çok daha kullanışlı olmasıdır. İkincil nedenlerse dâvâlarımın, gezilerimin yoğunluğu ve 10 Temmuz ile 8 Ağustos 2016'da iki kez hastane âcil servisine gitmek zorunda kalmaktı. Artık yazabilirim!

Bugün bu yazıyı yazmamın yalnızca tek nedeni var... Her nedense twitter hesabımda, anlamadığım bir sorun oluştu! Kesinlikle tweet atamıyorum. tweet'lerdeki 140 karakter sınırlandırılması karşıtlarım olanlara olumsuz olarak yansırken, bana olumlu olarak yansıyor. Nasıl? Ben, "az lâf, çok iş" ilkesiyle yaşayan birisi olduğum, kendimi gâyet net ifâde edebildiğim için, 140 karakterde çok karakterli yazılar yazabiliyorum ama karşıtlarım karaktersiz oldukları için, benim yazdığım düzeyde iyi yazı yazamıyorlar!