21 Nisan 2016 Perşembe

Hukukun "h"sinden anlamayan Coşkun Büktel'e anladığı dille konuştum!

T.C.
İSTANBUL
70. ASLİYE CEZÂ MAHKEMESİ YARGIÇLIĞI'NA


DOSYA NO: 2015/689 Esas


Konu: Beyân (Doç. Dr. Erbil Göktaş'ın Coşkun Büktel'i estetik olarak eleştirmesi.)

Coşkun Büktel ŞÖHRET olmak isteyip de olamamış biri olduğu için anlayamadığı tiyatro alanındaki ŞÖHRET sahibi herkese karşı BÜYÜK bir kin besleyen birisidir.

ŞÖHRET sahiplerine karşı suç işleme eğilimindeki Coşkun Büktel, sâdece benim gibi dünya çapında sanatçı kariyerine sahip birine değil, ülkemizdeki az tanınmış sanatçılara bile kin beslemeyi alışkanlık hâline getirmiştir. Bu konuda kendisini bilimsel, estetik ve etik olarak eleştirenlere de kin besleyen Coşkun Büktel başta Uğur Yücel olmak üzere birçok ünlü sanatçıyı haksız yere dâvâ etmiştir. Dâvaları yitirmesine karşın asla ve kesinlikle yılmayan "ŞÖHRET HASTASI" Coşkun Büktel benim dünya çapında sanatsal kariyer elde etmemi sürekli olarak kıskanıp, beni, her koşulda mahkûm ettirmek için elinden gelen bütün olanakları son derecede insancıl olmayan yöntemlerle gündeme getirmiştir. Benim hakkımda sayısı çok fazla yazılar yazarak, okuyucu ve izleyici gözünde beni küçük düşürebilmek için uzun süredir savaşım veren Coşkun Büktel'e "DUR" demek adına, işbu dâvânın sonucunda BERAAT etme zorunluluğum doğmuştur. Ben, kendi alanında bütün dünyanın bir numaralı şirketinin kurucu sahibi ve genel müdürü olarak, Coşkun Büktel'in saldırılarından gayet büyük yaralar alıyorum. "Bulunmaz Kuyumculuk, Yayıncılık, Gösteri Sanatları Sanayi ve Ticaret Şirketi kurucu sahibi ve genel müdürü" olarak dünyada alkışla karşılanırken, Büktel yüzünden yargılanıyorum. 

Gereğinin yapılmasını saygılarımla arz ve talep ederim. 21 Nisan 2016


HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ


Tel: 0532 642 88 57
Adres dosyada mevcût.