26 Nisan 2016 Salı

Beni haksızca dâvâ eden Coşkun Büktel, facebook'ta mahkeme kuruyor!

GOOGLE'A SORMANIZ YETER!
Zaten takipsizlik aldığım ve bin defa cevapladığım konularda yeniden tartışma açıp beni yeniden cevap vermeye veya eski cevaplarımı yeniden güncellemeye zorlayan vandallar var.
Ama onlara yeniden cevap vermek, ya da eski cevaplarımı yeniden güncellemek, onların bana yeniden dava açmalarına fırsat vermek demek... Sonunda davayı yeniden kazansam bile, yani yine takipsizlik veya beraat almam kaçınılmaz olsa bile; bu, vandallar için fark etmiyor. Neden mi?
Çünkü onlar davayı kaybetseler bile, beni mahkeme koridorlarına sürüklemeyi, bana mesai ve enerji kaybettirerek eser yazmamı engellemeyi kâr saydıkları için; mahkemelerde ben kazandığımda bile, aslında yine onlar kâra geçmiş oluyor.
O nedenle, artık onlarla yeniden muhatap olup, bana yeniden enerji kaybettirmeleri için onlara yeniden fırsat vermeyi düşünmüyorum. Bana karşı yazdıkları herşeyin cevabı internette mevcut: Google'a sorulması yeterli.
Beğen
Yorum Yap
Yorumlar
Coşkun Büktel Ama eğer tanıdığım ve iyi niyetine güvendiğim biri, beni herhangi bir konuda hatalı bulduğu için bana herhangi bir soru sorarsa, ona mutlaka cevap vereceğimden emin olabilirsini