6 Temmuz 2015 Pazartesi

Şimdi düşünme sırası Av. Eyyüp Fırat Kuyurtar'da. Fırat, çok düşünüyor!

Ayrıca bakınız:

Av. Fırat Kuyurtar, MÜKERRER şikâyeti seviyor yada HUKUK bilmiyor...

Savcılık şikâyetini BİLE bilmeyen Av. Eyyüp Fırat Kuyurtar MÜKERRER!


Avukat Eyyüp Fırat Kuyurtar ACEMİ olmanın yanında MÜKERRER oldu!


ACEMİ Avukat Eyyüp Fırat Kuyurtar artık MÜKERRER şikâyete başladı!


Yargıtay, Avukat Eyyüp Fırat Kuyurtar'ın dosyasını bozmaya karar verdi!


Ömer Kurhan vekili Eyyüp Fırat Kuyurtar vekili Av. Mesut Bulut'u yendik!


Ömer Kurhan, Av. Eyyüp Fırat Kuyurtar, Av. Mesut Bulut hukuk tanımaz!


Yargıtay değer yargılarımı eleştiri niteliğinde bulup bu kararı da BOZDU!


İçinden AVUKAT EYYÜP FIRAT KUYURTAR geçen yazıları okuyunuz...


Av. Eyyüp Fırat Kuyurtar: DÂVÂLI. Darısı Av. Reyhan Kayışlı'nın başına!


Avukat Eyyüp Fırat Kuyurtar dâvâyı yitirirse Ömer Kurhan para öder mi?


Bulunmaz Av. Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Av. Mesut Bulut yenilgisini anlattı!


Benden 50.000 TL isteyip avucunu yalayan Fırat'tan 50.000 TL istedim...


Benden 50.000 TL alamayan Avukat Fırat'tan 50.000 TL almak istedim...


Benden 50.000 TL alamayan Av. Fırat bana 50.000 TL öderken zorlanır!


Avukat Mesut Bulut Avukat Eyyüp Fırat Kuyurtar'ı bu kez savunacak mı?


Beni haksız yere dâvâsı Yargıtay'ta bozulan Eyyüp Fırat Kuyurtar'a dâvâ


Av. Eyyüp Fırat Kuyurtar ile Av. Reyhan Kayışlı uyarımıza kulak asmadı!


Küba'da kalacağım için Av. Eyyüp Fırat Kuyurtar ile ilgilenemeyeceğim...


Dâvâ açma yeteneği kısıtlı Avukat Eyyüp Fırat Kuyurtar, işini öğrenecek!


Bana hukuksuz dâvâ açan Avukat Eyyüp Fırat Kuyurtar da, yargılanıyor!


Ömer Faruk Kurhan'ın vekili Avukat Eyyüp Fırat Kuyurtar, yargılanıyor!...


Hakkımda haksız dâvâ açan Avukat Eyyüp Fırat Kuyurtar yargılanıyor!...


Montaigne'nin sözüne inanan Avukat Eyyüp Fırat Kuyurtar yargılanıyor...


Yirmi dört saat sonra ilk yemeğimi nihayet yiyebildim: Ezo Gelin çorbası!