10 Temmuz 2015 Cuma

Büktel, şikâyetinden vazgeçip kaçan Can Törtop'dan bile medet umuyor!

DOSYA: 2013/168583
ŞİKÂYETÇİ: CAN TÖRTOP
ŞÜPHELİLER: 1. COŞKUN BÜKTEL; 2. HİLMİ BULUNMAZ; 3. CEMALETTİN BULUNMAZ

KONU: ŞÜPHELİLERDEN COŞKUN BÜKTEL'İN SAVCILIK SORUŞTURMASI İÇİN VERDİĞİ SAVUNMADIR.

Şikâyetçi Can Törtop'un şikâyet dilekçesinde Can Törtop'un adresi yerine, (bana karşı başka dâvâlar açmış) Mustafa Demirkanlı adlı şahsın adresini görünce; şikâyetçi Can Törtop'a telefon açıp, dilekçesinde neden Demirkanlı'nın adresi bulunduğunu sordum. Törtop'u seviyordum ve onun da benden nefret etmediğine emindim. Nitekim, Can Törtop, aramızdaki sıcak merhabalaşmadan sonra daha ilk cümlelerinden birinde "aslında ben seni şikâyet etmiş olmaktan zâten pişman olmuştum" deyince, ben de ona "o zaman beni uzun uzun dilekçe yazmakla uğraştırma, savcıya veya bana bunu belirten bir cümle yaz, olsun bitsin" dedim. Konuyu aramızda konuştuk ve sonuçta Can Törtop bana şu mail mesajını gönderdi;

Suç tarihi 30 Kasım 2013/168583 nolu dosyamda Coşkun Büktel ve Cemal Bulunmaz ile ilgili iddialardan ve dâvâmdan vazgeçtiğimi ilgililere bildiriyorum.

Kayıtlar incelendiğinde bu iki ismin şahsıma yöneltilen hakaretlere dahil olmadığını idrak ettim.

Söz konusu videoda şahsıma yöneltilen hakaretler sadece Hilmi Bulunmaz tarafından yapılmıştır.

Can Törtop
www.tiyatrodunyasi.com

Şikâyetçinin hakkımdaki şikâyetini geri çekmiş olması dolayısıyla, hakkımda takipsizlik kararı verilmesini arz ederim.

COŞKUN BÜKTEL

***

Ayrıca bakınız:

Beni ve oğlum Cemal'i haksız yere şikâyet eden CAN, zorla getirilecek...

Coşkun Büktel'i affeden Can Törtop, şikâyetçi olmasına karşın kaçıyor!...

ZORLA GETİRME KARARI çıkartılan Can Törtop, Coşkun Büktel'i sevdi!