16 Haziran 2015 Salı

Coşkun Büktel'le Mustafa Şükrü Demirkanlı amatör ligde yazı yazıyorlar!

Coşkun Büktel, demiş ki!
"...bana karşı yazdığı tüm şikayet dilekçeleri fiyaskoyla sonuçlandığı halde; "
https://www.facebook.com/coskun.buktel/posts/1044622205555889
Büktel belgeli konuşmayı sever, belgeleyelim...
1) 12. Sulh Ceza mahkemesi Karar No: 2012/858, mahkumiyet, sonra erteleme
2) 60. Asliye Ceza Mahkemesi 2015/8 E. Karar, 10 ay hapis
3) 42. Asliye Ceza Mahkemesi, 2015/111 E. devam ediyor
4) 17. Asliye Ceza Mahkemesi, 2014/242 E. devam ediyor
5) 6. Asliye Ceza mahkemesi, 2015/114 E. devam ediyor
6) 1. Asliye Hukuk mahkemesinde tazminata mahkum oldu ama ödemiyor, önemli değil, önemli olan MAHKUM olması...
7) Bir yargılamadan beraat değil "ceza vermeye gerek yok" kararı aldı, yargıtay'da, kesinleşince haberiniz olur...
Sadece 2 takipsizlik kararı aldı, tapiksizlik kararı aldım dediği diğer 2 karar ise 17. Asliye'de yargılandığı ve 2 defa yenilenerek sonuçlanan savcılık karar numaraları, sonuçta o dosyadan da yargılanıyor... yani o 2 takipsizlik aldım dediği kararlardan yargılanıyor, yerseniz diye sıralamış...
Peki bir insan "...bana karşı yazdığı tüm şikayet dilekçeleri fiyaskoyla sonuçlandığı halde;" diye nasıl gerçek dışı propaganda yapabilir? Büktel ise bu kişi, hiç duraksamadan yapabilir, çünkü günde 3 defa ben yalan söylemiyorum diyor ve buna kendisi de inanıyor...
  • Yavuz Pak and Hasan Köse like this.
  • Mustafa Demirkanlı Bu gereksiz açıklamayı neden paylaşıyorum? Beni engelleyip, gerdeş dışı beyanlarını yüzüne vurmayayım diye tek kale maç yaparak aleyhimde kara propaganda yapığı için...See Translation
    1 · 11 hrs
  • https://www.facebook.com/demirkanlimustafa/posts/10152927963087966