25 Mayıs 2015 Pazartesi

Bulunmaz, kendisine HAKARET edip, İFTİRA atan Büktel'i bağışlamıyor!

T.C.
İSTANBUL
CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞI


Soruşturma No: 2015/68942 Soruşturma




İFADE TUTANAĞI
(Müşteki İçin)

İFADE VERENİN*:
T.C. Kimlik Numarası: 5048204038
Adı ve Soyadı: HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ
Baba ve Ana Adı: MEHMET CEMALETTİN - NEBAHAT
Nüfusa Kayıtlı Olduğu Yer: FATİH / İSTANBUL
İkâmetgâh Yahut Mesken Adresi: Cankurtaran Mah. Çetinkaya Sk. No: 14 İç Kapı No: 1/2 Fatih / İSTANBUL
Varsa Telefonu (Ev-İş-Cep-İrtibat): 0532 642 88 57
İfadenin Alındığı Yer: Cumhuriyet Savcısı odası

SORULDU: 
Şikâyet dilekçesi doğrudur. Benim tarafımdan verilmiştir. Aynısını tekrar ederim. Şüpheli Coşkun Büktel, facebook, twitter ve diğer sosyal paylaşım sitelerinde benim aleyhime, benim hâkim ve savcıları etkilediğimi, kendisine iftira attığımı, gereksiz suç duyurusunda bulunduğumu, suç duyurularında iftira attığımı belirterek, yalancı olduğumu, iftiracı olduğumu ve kendisine hakaret ettiğim şeklinde yazılarla bana hakaret etmektedir. Bu şekilde bana hakaret eden ve iftira atan şüpheliden şikâyetçiyim. Buna ilişkin sosyal medyadan derlediğim yazı örneklerini de ekte sunuyorum. Aynı şekilde, mahkemelerden de erişimin engellenmesi kararları da almıştım, bunları da ekliyorum. Şüphelinin cezalandırılmasını istiyorum. Uzlaşmak istemiyorum.