1 Nisan 2015 Çarşamba

LİNÇ KAMPANYASI için nokta koyan Bulunmaz Hukuk Bürosu çalışıyor!

Hayat hep böyledir... Haklı olan er geç kazanır... Bana (sosyalizme) karşı büyük bir hırs ve hınç besleyen 1101 LİNÇÇİ alçağın, beni burjuva sınıfı kiniyle süründürme eylemi başlattığı ânda en yakınımdakiler bile, benim yenileceğim yönünde duygu beslerlerken, ben, yine Ernesto Che Guevara ruhuyla mücadele vermeye alışkın biri olduğumdan, 1101 LİNÇÇİ alçağı alaşağı edeceğim yönünde keskin bir kararlılığa sahiptim... 1101 LİNÇÇİ alçağın, hiç beklemediği ve neredeyse onların ipi göğüsleyeceği bir ânda, burun farkıyla bunların tümünü yerle bir ettim... LİNÇ KAMPANYASI sürecine onlar değil, ben noktayı koydum. Şimdi sırada ikinci aşama var: 1101 LİNÇÇİ alçağı pire gibi ezmek. Bu süreç başladı... İzlemeye devam!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz