10 Nisan 2015 Cuma

DT kulelerinde Bülent Sezgin'in okulu Doğa Koleji'nin reklâmları fışkırdı!

Ben, emekçi halkın, sosyal devletin ve tüyü bitmemiş yetimin katkılarıyla oluşan "Devlet Tiyatroları İstanbul Devlet Tiyatrosu" reklâm kulelerinin hesabını sordukça, kendimi karakollarda, adliyelerde, avukat karşısında, polis karşısında, savcı karşısında, yargıç karşısında, Yargıtay karşısında buluyorum... Tabiî ki, beni saydığım bu yerlere dâvet ettirip, bahsettiğim kişilerin karşısına çıkaran DT değil! DT'den reklâm alan kuruluşlar beni oralara, o kişilerin karşısına dikiyor! Bunun için "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" başlatıyor! Ben ne yapıyorum?... Kuyruğumu arka bacaklarımın arasına sıkıştırarak, facebook bataklığı'na mı sığınıyorum? Asla öyle yapmıyorum! Bir sığıntı olarak yaşamaktansa, ölmeyi yeğleyen onur şimşeği olduğum için dişlerimin arasındaki Ahmed Arif'in şiirini bir tükürük gibi LİNÇÇİ alçakların suratına fırlatıyorum... 

"Öyle yıkma kendini,

Öyle mahzun, öyle garip...
Nerede olursan ol,
İçerde, dışarda, derste, sırada,
Yürü üstüne - üstüne,
Tükür yüzüne celladın,
Fırsatçının, fesatçının, hayının...
Dayan kitap ile
Dayan iş ile.
Tırnak ile, diş ile,
Umut ile, sevda ile, düş ile
Dayan rüsva etme beni."

YİĞİT olamayıp, İT olarak kalanlar ne yaptı? Arka bacaklarının arasına sıkıştırdıkları kuyruklarıyla facebook bataklığı'na sığınıp LİNÇÇİ sınıfın çürümüş uçurumunda uçkur çözmeye vakit bulamayarak altlarına sıçtı...


Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz


***

Ayrıca bakınız:

Bulunmaz'ı şikâyet ederek avucunu yalayan Bülent Sezgin'in okulu mu?

Bulunmaz'ı savcılığa şikâyeti REDDEDİLEN Bülent Sezgin'e ŞT kıyağı!

Doğa Koleji'nden Bülent Sezgin de Bulunmaz'ı mahkûm ettirmek istiyor!

Devlet Tiyatroları reklâm kuleleri Bülent Sezgin'in Doğa Koleji'ne verildi!

Kendisine ait reklâm kulelerinin kullanım namusuna sahip çıkmayan DT

Sultanahmet'teki DT reklâm kulesini işgâl eden Doğa Koleji afişine imha

Hukuka aykırı olarak Bulunmaz'ı yargılatan Bülent Sezgin bekleyecek...

Av. Secher Moustafa, Bulunmaz'ı hukuk dışı suçlayan dâvâda vekilmiş!

Sabah, İstanbul Anadolu Adalet Sarayı'na giderken Marmaray'a bindim!


Acemi Avukat Secher Moustafa'nın savunduğu Bülent Sezgin, beklesin!

Şakir Gürzumar'ın İDT adını kaldırttığı kulede Bülent Sezgin'in afişi var...

Beni savcılığa şikâyet eden Bülent Sezgin'in Doğa Koleji yoluma çıkıyor!