3 Nisan 2015 Cuma

Yargılamaya çağırdıklarında giderseniz, yargılayanları yargılayabilirsiniz!

1101 LİNÇÇİ alçağın bana (sosyalizme) karşı LİNÇ KAMPANYASI düzenlediği vakitten başlayarak, bütün bu alçakların burunlarını sürtüp, onlara betonda ot yoldurmaya kararlıydım ve aynen öyle yaptım... Artık, beni yargılatmak isteyenlerin tüm sesleri titreyip, kendilerini savunamaz duruma düşmeleri sonucu tuttukları "acemi" avukatların tutuk hâlinden şikâyetçi olur tavırlarıyla rahatsızlık duydukları zamanlarda avukatlar da müvekkillerini savunamayacağı gerçekliğinin limanına sığınarak, bunlar da konuya vâkıf olmayan başka avukatlar tutmak zorunda kaldıklarında, üçüncü kuşak avukatları da yerden yere vurmaya başladım... Ben sürekli uyarmıştım: BANA AVUKAT SÖKMEZ! Tutup yerden yere vururum!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz