25 Nisan 2015 Cumartesi

Romanın "r"sinden anlamayan Mustafa Demirkanlı, kendini yazar sandı!

"Artık işin içinden çıkamaz oldum. Sorunları, sorunlarımı her zaman çözerdim. Bu kez çözemiyorum. Anlamaya, bir başkasını, yedi buçuk yıldır birlikte olduğum insanı; karımı, çocuğumun annesini anlamaya, yaşadıklarını, yaşattıklarını algılamaya çalışıyorum, ama olmuyor. Ben ona yaklaşmak istedikçe, o daha karmaşıklaşıyor, anlaşılması güçleşiyor. Beyin hücrelerimin sıkıştığını, cenderenin her yanımı sıktığını hissediyorum. Yetmiyorum. Yetemiyorum. Sorunlarımı, sorunlarımızı çözmeye yetemiyorum. Başka şeyler, başka bir şeyler olmalı. Benim anlayamadığım. Çözemediğim. Bilmiyorum."

 Mustafa Demirkanlı, Biz çok özgürdük!, Boyut Yayınevi, 1994, sf. 9

Tıklayınız:

Bulunmaz, Devlet Tiyatroları'nın Aşil Topuğu Demirkanlı'yı fena haşlıyor!